چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: حمید متبسم، آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار ۲۱ مرداد در فرهنگسرای نیاوران به سه‌تار نوازی می‌پردازد

حمید متبسم

و در کنار آن از آلبوم تکنوازی سه‌تار خود با عنوان سپیدار رونمایی خواهد کرد.

 روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران ضمن اعلام این خبر نوشت، آلبوم «سپیدار» که حاوی هشت قطعه تکنوازی سه تار است و آخرین اثر حمید متبسم به شمار می‎آید، 21 مردادماه امسال توسط نشر موسیقی «آوا خورشید» منتشر می‎شود . در این برنامه همچنین به صورت همزمان قطعات این آلبوم که به صورت اجرای ضربي بر اساس رديف دشتي هستند توسط حمید متبسم اجرا می‎شود.
حميد متبسم که به تازگی کنسرت‎های «تار و پود» را با وحید تاج به صحنه برده، مدتی است که بیشتر به نوازندگی سه تار بازگشته است. او که فعالیت حرفه‎ای‎اش در موسیقی را با نوازندگی سه تار آغاز کرده، در سال‎ های آخر «کانون چاوش» هم به نوازندگی این ساز پرداخته است. این هنرمند طی سه سال گذشته نیز آلبوم تکنوازی سه تار «نوای دریا» را توسط «نغمه حصار» منتشر کرد. «سپیدار» دومین آلبوم این آهنگساز و نوازنده در اجرای تک نوازی سه تار محسوب می‎شود. اهدای آلبوم »سپیدار» اثر حمید متبسم به مخاطبان کنسرت و حضور در مراسم جشن امضای آلبوم در محوطه فرهنگسراى نياوران)؛ پس از اجرا از جمله دیگر اتفاقاتی است که در این مراسم برنامه ریزی شده است.

تکنوازی سه تار حمید متبسم، همزمان با رونمایی از آلبوم «سپیدار» 21 مرداد ساعت 20:30 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.

علاقمندان می‎توانند برای کسب اطلاعات بيشتر و تهيه بليط به سايت تيوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه كنند.

کد خبر 378727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha