همشهری آنلاین: فینال رقابت‌های جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته ایت بال انفرادی بانوان برگزار شد و طی آن منصوره نورآباد مطلق با پیروزی مقابل پریسا منگلی به مقام قهرمانی رسید.

Noorabad

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ نخستین جشنواره ورزش‌های بیلیاردی سی و یکم تیر ماه به میزبانی آذربایجان غربی آغاز شد.

بانوان ورزشکار در این رقابت‌ها در رشته ایت بال انفرادی به مصاف یکدیگر رفتند كه در پایان منصوره نورآباد مطلق و پریسا منگلی راهی فینال شدند.

روز سه‌شنبه سوم مرداد در فینال ایت بال انفرادی بانوان، منصوره نورآباد مطلق با نتیجه نزذیک 6 بر 5 مقابل پریسا منگلی به پیروزی رسید و در دیدار رده‌بندی هانیه فلاح با پیروزی 5 بر 3 مقابل آیسان ملک‌آرا به مقام سوم رسید. بدین ترتیب منصوره نورآباد مطلق به مقام قهرمانی رسید، پریسا منگلی نایب قهرمان شد و هانیه فلاح جایگاه سوم را از آن خود کرد.

این جشنواره در رشته‌های اسنوکر شش توپ انفرادی، ایت بال انفرادی، اسنوکر 15 توپ تیمی، ناین بال تیمی و اسنوکر پیشکسوتان در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است که بیش از 40 داور ملی و بین‌المللی برای قضاوت در آن حضور دارند.

 

کد خبر 377449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha