همشهری آنلاین: در پایان هفتمین روز از رقابت‌های المپیک تابستانی ناشنوایان در سامسون ترکیه ، کاروان ورزشی امام رضا (ع) با ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۱۲ برنز در جایگاه نهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

Logo

در کشتی آزاد، کیوان رستم‌آبادی در وزن 57 کیلوگرم با نتیجه 10-0 حریف قزاقستانی را ضربه فنی کرد، در مبارزه با حریف روسی 14-8 پیروز شد و در دور سوم حریف ارمنستاني را ضربه فنی کرد و به فینال راه یافت. وي در فینال با حریف مغول پیکار کرد و با نتیجه 16-15 پیروز شد و به مدال طلا دست پیدا کرد.

حسین نوری در وزن 65 کیل گرم با نتیجه 10-2 حریف گرجستانی را شکست داد، در دور دوم با نتیجه 12-8 حریف پر قدرت ترک را شکست داد و در مبارزه با حریف روسی 6-0 پیروز شد و به فینال راه یافت. وي در فینال 10-0 حریف مغول را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در دو و میدانی، در دوی 100 متر هاشم یادگاری با رکورد 10:96 و با اختلاف یک صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت.

در کاراته، بیتا جواهری در وزن 68+ کیلوگرم در مسابقه اول برابر حریف ترک 2-1 جلو افتاد و به خاطر دریافت دو اخطار، ورزشکار ترک برنده اعلام شد. جواهري در مصاف با حريف روس 4-2 برنده شد و در مجموع امتیازات به مدال برنز رسید.

سارا ادریا در وزن 68- کیلوگرم در مصاف با حریف ترک 7-1 پیروز شد، در برابر حریف روسی 1-0 باخت و در مسابقه پایانی، حریف برزیلی حاضر نشد و ادریا در مجموع امتیازات به مدال نقره دست یافت.

در وزن 84+ کیلوگرم حسین تبرته فراهانی 6-4 بر حریف ونزوئلايي پیروز شد، در پیکار با حریف اوکراینی ۵ - ۲ پیروز و فینالیست شد. فراهانی در مصاف با حریف روسی در فینال 4-0 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

 

کد خبر 377443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha