همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به‌دنبال تصویب قطعنامه ضدایرانی کنگره آمریکا، بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه این کشور در کمیسیون را در تعطیلات مجلس آغاز می‌کنیم.

به گزارش خانه ملت، علاءالدین بروجردی رئيس كميسيون امنيت ملي در واکنش به تصویب قطعنامه کنگره آمریکا علیه جمهوری اسلامی، کره شمالی و روسیه گفت: بر همین اساس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصمیم گرفت علیرغم تعطیلی تابستانی مجلس، در جلسه فوق العاده ای روز شنبه (7 مردادماه) طرحی را که اخیرا یک فوریت آن در صحن علنی به تصویب رسید، بررسی کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: یک فوریت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه اخیرا در صحن علنی به تصویب رسید که در این جلسه فوق العاده بررسی‌های مربوطه آغاز و پیشنهادات نمایندگان مورد بررسی قرار می گیرد.

نمایندگان در نشست علنی روز سه شنبه (27 تیرماه) مجلس شورای اسلامی بود که با یک فوریت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه با 216 رأی موافق، 6 رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع 230 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

گفتنی است فوریت این طرح به دلیل رفتارهای دولت آمریکا که باعث شده امنیت منطقه به مخاطره بیفتد و همچنین به دلیل سیاست های خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است.

کد خبر 377428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha