همشهری آنلاین: رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسمی حکم ریاست فرهاد رهبر بر این دانشگاه را به وی اعطا کرد.

فرهاد رهبر

به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه شورای سرمایه‌گذاری و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد و مراسم اعطای حکم رئیس جدید این دانشگاه ضمن آرزوی توفیق برای فرهاد رهبر، ابراز امیدواری کرد با توجه به سابقه طولانی در حوزه‌های علم، ‌اقتصاد و دانشگاه، اهداف دانشگاه آزاد را پیش ببرد. 

وی با یادآوری اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همواره مورد حمایت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بوده است، اظهار کرد: مرحوم هاشمی رفسنجانی نقش مهم و تاثیرگذار در تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی و دفاع از کیان این مرکز بزرگ آموزشی داشت.

ولایتی ادامه داد: انتظار ما آن است که حوزه آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی حرف اول را بزند و این دانشگاه با هماهنگی دولت در جهت پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده دانشگاه پیش رود.

رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: حوزه آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی باید سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و تصمیمات هیات امنا را سرلوحه کار خود قرار دهد.

هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ سوم اردیبشت ماه 96 با تشکیل جلسه فوق‌العاده، علی‌محمد نوریان را به عنوان سرپرست این دانشگاه انتخاب و وی را جایگزین حمید میرزاده کرد و پس از گذشت کمتر از سه ماه، نوریان جای خود را فرهاد رهبر داد.

فرهاد رهبر اخیرا بر اساس تصمیم اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست دانشگاه انتخاب شد و با تائید اعضای کمیته منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی رسید.

کد خبر 377344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha