دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: گوینده برنامه «سلام کوچولو» درباره تغییر ساختار این برنامه می گوید هنوز تصمیم نگرفته است با شیوه جدیدی که مدیریت رادیو ایران برای آن درنظر گرفته است، کار کند.

سریال

به گزارش مهر؛ عذرا وکیلی گوینده پیشکسوت رادیو درباره برنامه‌ای که قرار بود به جای «سلام کوچولو» در رادیو ایران بسازد گفت: هنوز نتوانسته‌ام تصمیمی برای این برنامه بگیرم چون سخت است برنامه‌ای بسازم که در ترکیب با «خانه و خانواده» جور دربیاید.

گوینده «سلام کوچولو» یادآور شد: هنوز به نتیجه نرسیده‌ام چون «سلام کوچولو» آبروی ۴۷ ساله دارد و من معتقدم اگر قرار است ساختار آن جذاب نباشد بهتر است، نباشد. خیلی‌ها در این مدت کوتاه سراغ مرا می‌گیرند و احوال مرا می‌پرسند و فکر می‌کنند مریض هستم که برنامه را نمی‌سازم اما من منتظرم تا بتوانم برنامه‌ای جذاب بسازم.

وی با اشاره به فضای برنامه «خانه و خانواده» عنوان کرد: این برنامه بیشتر به صورت آیتمی پخش می‌شود و هر ۱۰ دقیقه آیتم‌هایش عوض می‌شود. من چون قدیمی هستم این شیوه از برنامه را کمتر می پسندم و شاید جوان‌ترها بیشتر آن را دوست داشته باشند.

وکیلی اضافه کرد: من فکر می‌کنم سبک قدیم برنامه که یک کارشناس به برنامه می‌آمد و درباره یک موضوع به طور تخصصی صحبت می‌کرد و به یک نتیجه می‌رسید، خیلی بهتر بود اما اکنون در ۱۰ دقیقه از رنگ‌آمیزی و طراحی اتاق و یا چگونگی لکه گیری و... صحبت می‌شود.

وی در واکنش به اینکه بخشی از آیتم‌های این برنامه اطلاعاتی است که به صورت اینترنتی قابل دسترس مخاطبان است، اظهار کرد: من هم بازخوردهایی داشته‌ام که این اطلاعات در اینترنت هم یافت می‌شود و نظر شخصی من این است که برنامه‌های قدیمی که یک کارشناس در آن حضور داشت و در نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه مسایلی را مطرح می‌کرد که دغدغه و مشکلی برطرف می‌شد خیلی بهتر بود.

وکیلی اضافه کرد: برنامه‌های امروز چندان کارشناس محور نیست و معمول شده است که همه می‌گویند مردم حوصله ندارند. به طور مثال گفته می‌شود بچه‌ها حوصله ندارند قصه گوش کنند البته این میان عده‌ای هم در این سال‌ها تحقیق کردند و فهمیدند که چقدر می‌توان از طریق قصه به بچه‌ها آموزش داد و خلاقیت ایجاد کرد.

این گوینده پیشکسوت برنامه «سلام کوچولو» در پایان یادآور شد: شاید این اقتضای امروز باشد که برنامه‌ها هرچه کوتاه تر باشند بهتر است اما باید بتوانیم با یک برنامه دغدغه مورد نظر مخاطب را هم براورده کنیم. به طور مثال نباید یادمان برود که پزشک در همه جای کشور در دسترس نیست و افرادی در روستاها و یا زنان خانه داری هستند که نیاز دارند مسایلشان را با همین برنامه‌ها و آموزش ها حل کنند.

کد خبر 377200

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha