همشهری آنلاین: رابرت ردفورد، الی مک‌گراو، اد هریس و ال فانینگ از جمله هنرمندانی هستند که از کنگره آمریکا خواسته‌اند در برابر سلاخی دسته‌جمعی اسب‌های وحشی کاری کند.

اسب‌های وحشی را سلاخی نکنید

به گزارش مهر، شماری از هنرمندان از جمله رابرت ردفورد بازیگر، کارگردان و بنیانگذار جشنواره ساندنس آمریکا، اد هریس، ال فانینگ و ایان سامر هالدر و شمار زیادی از طرفداران محیط زیست آمریکا از جمله جامعه انسانی ایالات متحده، بنیاد قانونگذاری جامعه انسانی و جامعه آمریکایی‌ها برای حمایت از حیوانات از کنگره آمریکا خواسته‌اند تا از اسب‌ها و الاغ‌های وحشی حمایت کند.

اد هریس بازیگر و کارگردان در این باره گفت: من و خانواده‌ام با جدیت در برابر سلاخی اسب‌ها و آسیبی که از سوی دولت ما به آنها زده می‌شود، می‌ایستیم. وی افزود: قاطعانه خواستار این هستیم که راه‌حلی انسانی برای مدیریت جمعیت اسب وحشی توسط کنگره اندیشیده شود که روح آزادی اسب‌ها و الاغ‌های وحشی در آن حفظ شده باشد.

این در حالی است که از زمانی که برنامه پرسه زدن آزادنه اسب‌ها و الاغ‌های وحشی تدوین شده، مدیریت زمین‌ها سعی کرده است هزاران اسب و الاغ را جمع آوری کرده و با وجود دستورالعمل‌های مکرر برای حفظ جمعیت پایدار این حیوانات، آن‌ها را با خطر روبه‌رو کرده ‌است.

در همین حال بنیاد حقوقی جامعه انسانی و چندین جامعه حمایت از حیات وحش آمریکایی خواستار این شده‌اند که این اقدامات متوقف شده و منابع مالی برای حمایت از این حیوانات تخصیص یابد. راه‌های دیگری از جمله ممانعت از بارداری و کنترل شمار این حیوانات نیز می‌تواند مورد نظر باشد.

در عین حال اگر کنگره بودجه مورد نظر ترامپ را تصویب کند، با توجه به این که منابع مالی برای این بخش در نظر گرفته نشده است، هزاران اسب وحشی از بین خواهند رفت.

برای مقابله با این مساله نامه‌ای خطاب به کنگره آمریکا نوشته شده تا از سلاخی و کشتار اسب‌های وحشی جلوگیری شود.

در این نامه آماده است که امضاکنندگان به شدت با کشتار اسب‌ها و الاغ‌های وحشی مقابله می‌کنند و بودجه مورد نظر رییس جمهوری آمریکا موجب به خطرافتادن زندگی هزاران اسب وحشی شده است.

در این نامه آمده است از نظر مردم آمریکا این اسب‌ها و الاغ‌های وحشی بودند که به ساخته شدن آمریکا کمک کردند و اکنون باید از آزادی زندگی در هر جا که بخواهند برخوردار باشند.

در این نامه همچنین تاکید شده است: اجازه نمی‌دهیم تا پرداخت سال‌ها مالیات برای حمایت از این حیوانات و حفظ زندگی آنها، اکنون بی‌نتیجه شود.

رابرت ردفورد، وندی مالیک بازیگر، اد هریس بازیگر و کارگردان، امی مادیگان بازیگر، ال فانینگ، ایان سمامرهالدر بازیگر و کارگردان، کارول برنت بازیگر، الی مک‌گراو بازیگر، پریسیلا پریسلی بازیگر، نوآ وایل بازیگر؛ سم الیوت بازیگر، کاترین راس بازیگر، رابرت کاسلت بازیگر، کلر فورلانی بازیگر، ویلی نلسون موزیسین و دایان وارن ترانه‌سرا از جمله چهره‌هایی هستند که این نامه را امضا کرده‌اند.

کد خبر 377139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha