یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

مرد جوان از طریق شبکه‌های اجتماعی زنان را فریب می‌داد و با تهیه فیلم سیاه از صحنه آزار و اذیت آنها، دست به اخاذی از طعمه‌هایش می‌زد.

متهم

تحقيقات پليس فتاي استان اصفهان براي دستگيري اين مرد با شكايت زن جواني آغاز شد كه مدعي بود مردي قصد اخاذي 15ميليون توماني از او را دارد. اين زن به مأموران گفت: مدتي قبل به عضويت گروهي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي درآمدم. در اين گروه با جواني به نام فريد آشنا شدم كه مرتب برايم پيام‌هاي عاشقانه يا ادبي مي‌فرستاد.

رفته رفته شروع به چت كردن با او كردم و در نهايت وي مدعي شد كه به من علاقه‌مند شده و خواست كه همديگر را ملاقات كنيم. رفتارش طوري بود كه در همان ملاقات اول به او اعتماد كردم و يك روز كه مرا به خانه‌اش دعوت كرد پذيرفتم. در آنجا او با فريب و دادن وعده ازدواج مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و من از اين ماجرا چيزي به كسي نگفتم.

چند روز كه گذشت، درحالي‌كه تصور مي‌كردم او قصد ازدواج دارد، اما با پيام تهديد‌آميز وي روبه‌رو شدم. او حتي فيلمي كوتاه برايم فرستاد و متوجه شدم زماني كه مرا مورد آزار و اذيت قرار داده بود، با استفاده از دوربين مخفي كه در خانه‌اش قرار داده بود، از صحنه‌هاي آزار و اذيت فيلم تهيه كرده است.

مرد جوان تهديد كرد كه اگر 15ميليون تومان به حسابش واريز نكنم، فيلم را در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌كند و آبرويم را مي‌برد. زن جوان ادامه داد: من شوكه شده بودم و از طرفي پولي براي دادن حق‌السكوت به او نداشتم. زندگي‌ام به هم ريخته بود و شب‌ها كابوس مي‌ديدم كه اين فيلم در شبكه‌هاي اجتماعي پخش شده و آبرويم رفته است. در نهايت هم تصميم گرفتم با مراجعه به پليس از او شكايت كنم.

اين زن تنها شاكي پرونده نبود. چرا كه مدتي پس از او، دختري جوان راهي اداره پليس شد و شكايت مشابهي را مطرح كرد. او نيز همانند شاكي اول فريب حرف‌ها و وعده‌هاي مرد جوان را خورده و در دام سياه او گرفتار شده بود. متهم پرونده وي را نيز تهديد كرده بود كه اگر 15ميليون تومان به حسابش واريز نكند، فيلمي را كه مخفيانه از او تهيه كرده در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر مي‌كند.

درحالي‌كه تعداد شاكيان روبه افزايش بود، تيمي از مأموران براي شناسايي و دستيگري مرد شيطان‌صفت وارد عمل شدند. آنها با بررسي‌هاي تخصصي و كمك شاكيان موفق شدند مخفيگاه اين مرد را شناسايي و او را در يك عمليات ضربتي دستگير كنند.
سرهنگ مرتضوي، رئيس پليس فتاي استان اصفهان با بيان اين خبر گفت:

متهم كه جواني 23ساله است در ابتدا منكر جرمش شد اما وقتي شواهد و مدارك به‌دست آمده عليه خود را ديد به فريب زنان و دختران و فيلمبرداري مخفيانه از صحنه آزار و اذيت آنها اعتراف كرد. او مدعي شد كه با اين كار قصد داشته علاوه بر اخاذي 15ميليون توماني از طعمه‌هايش كاري كند كه آنها تن به خواسته‌هاي شومش بدهند.به گفته وي، متهم به فريب 8زن و دختر با اين شگرد اعتراف كرد و پرونده‌اش در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

کد خبر 377112

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha