جوان ۲۴ ساله پس از حمله به پسربچه ۱۱ ساله در راهروی ساختمان و زخمی کردن او، دست به‌خودکشی زد.

سعید به همراه برادر کوچکش

ظهر پنجشنبه به قاضي سيدسجاد منافي‌آذر بازپرس ويژه قتل تهران خبر رسيد جواني 24ساله از ساختماني در خيابان خليج‌فارس خود را به پايين پرت كرده است. اين پسر جوان از طبقه سوم سقوط كرده و جانش را از دست داده بود. در تحقيق از همسايه‌ها مشخص شد كه پسرجوان لحظاتي قبل از حادثه با چاقو در راهروي ساختمان به سمت يك زن و 2 پسربچه‌اش حمله كرده و پسر11ساله را زخمي كرده است.

پس از آن نيز از پنجره خانه‌اش، خود را به پايين پرتاب كرده است. در چنين شرايطي جسد پسرجوان به پزشكي قانوني منتقل شد. از سوي ديگر مشخص شد كه پسربچه 11ساله به نام سعيد به بيمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته است. اما شدت جراحت او به حدي بود كه يكي از كليه‌هايش را از دست داد.مادر اين پسربچه كه شاهد حادثه بود در گفت‌وگو با همشهري گفت: هنوز از يادآوري آن لحظات حادثه وحشت دارم.

نمي‌دانيد چه برمن گذشت. ما ساكن خيابان خليج‌فارس هستيم. آن روز به همراه 2 پسر11و پنج‌ساله‌ام آماده شديم تا به خانه يكي از همسايه‌هايمان كه چند ساختمان آن طرف‌تر زندگي مي‌كنند برويم. حوالي ساعت 14:30پنجشنبه بود كه زنگ آيفون خانه دوستم را زدم و او در را باز كرد. من و پسرانم وارد ساختمان شديم و از پله‌ها بالا رفتيم. وقتي به پاگرد طبقه سوم رسيديم ناگهان جواني چاقو به‌دست در يكي از واحدهاي طبقه سوم را باز كرد و به سمت ما حمله‌ور شد.

با ديدن او وحشت كرديم. همان لحظه با فرياد به پسرم گفتم:« سعيد فرار كن». سعيد پسربزرگم جلوتر از ما بود و من و كودك ديگرم پايين پله‌ها بوديم. به محض اينكه فرياد زدم سعيد برگشت و با وحشت قصد فرار داشت اما پايش ليز خورد و همانجا افتاد. ناگهان پسر جوان با چاقو به سمت سعيد رفت و 3ضربه به او زد. من جيغ مي‌كشيدم و از اهالي ساختمان كمك مي‌خواستم. همان لحظه پدر و مادر پسرجوان از خانه بيرون آمدند و پسرشان را گرفته و با خود به داخل آپارتمان بردند.

شايد اگر نمي‌رسيدند پسرشان همه ما را مي‌كشت. زن جوان ادامه داد: پس از آن خودم را به طبقه دوم رساندم. وارد يكي از آپارتمان‌ها شدم و از ساكنان آن كمك خواستم. خيلي ترسيده بودم، سعيد كه دچار خونريزي شده بود از حال رفت. ديگر منتظر اورژانس نمانديم و با كمك همان شخصي كه به خانه‌اش پناه برده بوديم به سمت بيمارستان فياض‌بخش حركت كرديم.

وقتي مقابل ساختمان بيمارستان رسيديم، جسد همان پسري كه با چاقو به سمت ما حمله كرده بود را ديديم كه گويا پس از حادثه خودش را به پايين پرتاب كرده بود. شنيدم وقتي پدرش قصد داشته به پليس زنگ بزند او دست به‌خودكشي زده بود. وي گفت: از اهالي ساختمان شنيدم كه آنها تازه به آن ساختمان رفته بودند و همسايه‌ها سر و صداي درگيري آنها را چندين‌بار شنيده بودند.
زن جوان درخصوص وضعيت پسرش گفت: سعيد تحت عمل قرار گرفت و متأسفانه شدت ضربه به حدي بوده كه يكي از كليه‌هايش را از دست داده و معده‌اش هم زخمي شده است. او فعلا در بخش‌آي سي يو بستري است تا اگر وضعيتش بهتر شود به بخش منتقلش كنند.

کد خبر 376984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha