چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو منتخب شورای شهر پنجم تهران نام ۲۴ نامزد پیشنهادی برای شهرداری تهران را اعلام کرد.

شورا

به گزارش ایسنا، محمد علیخانی عضو منتخب شورای شهر پنجم تهران اسامی 24 نامزد پیشنهادی شهرداری تهران را در کانال تگلرامش منتشر کرد.

وی نوشت عباس آخوندی، معصومه ابتکار، علی اصغر احمدی، سید محمد علی افشانی، حبیب الله بی طرف، وفا تابش، اکبر ترکان، احمد ترک نژاد، قاسم تقی زاده خامسی، محمد پژمان، علیرضا جاوید، سید محمود حسینی، پیروز حناچی، محمدصادق خرازی، سید ابوالفضل رضوی، محمد ستاری فر، محمد شریعتمداری، الهه کولایی، سید حسین مرعشی، محسن مهرعلی زاده، حجت میرزایی، محمدعلی نجفی، محسن نریمان و رضا ویسه، کاندیدای پیشنهادی اعضاء برای شهرداری تهران هستند.

به گزارش ایسنا، قرار است در جلسه امروز اعضای منتخب شورای شهر پنجم از میان این 24 نامزد پیشنهادی، نهایتا نام هفت کاندید را اعلام کنند.

همچنین محسن هاشمی در جلسه امروز منتخبان شورای شهر پنجم تهران با وجود برخی درخواست‌ها برای داوطلب شدن وی برای سمت شهرداری تهران، به تصمیم جمعی اعضای شورا احترام گذاشته و اعلام کرد که منتخبین نامش را به عنوان نامزد شهرداری تهران پیشنهاد ندهند.

  • شهردار آینده تهران در جلسه امروز منتخبان معرفی می‌شود

همچنين حسن خلیل‌آبادی منتخب مردم تهران در شورای شهر پنجم، با انتشار یادداشتی مراحل را تشریح کرد.

در این یادداشت آمده است: «در راستای جلسات قبلی و خبر اعلام شده مبنی بر معرفی سه شخص پیشنهادی برای شروع مراحل بررسی مدیران جهت سپردن کلید ساختمان بهشت به یک نفر، در جلسه روز جاری (چهارشنبه ۲۸ تیر) شورای منتخب مردم شهر تهران، ری و تجریش، امروز نشست پایان هفته خود را برگزار می‌کنند. بعد از پایان این جلسه و در صورت انتخاب شدن ۷ گزینه ابتدایی؛ اخبار مهم این جلسه را به سمع و نظر شما شهروندان عزیز می‌رسانم.

تاکنون شورای شهر تهران؛ این حجم از فعالیت را با این نظم و این تعداد جلسات قبل از شروع به کار رسمی نداشته و در کانون مرکز توجهات رسانه‌ها و مردم قرار گرفتن را تجربه نکرده است. البته این نتیجه همکاری مردم در انتخابات پرشکوه در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ می‌باشد که هیچگاه در ادوار گذشته اتفاق نیفتاده بود.

تمام سعی خود را در جهت انتخاب یک شهردار لایق و پاسخگو انجام می‌دهیم و امیدوارم با استعانت از خداوند بزرگ، اقدامی در راه ارتقاء سطح فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی شهر تهران، ری و تجریش برداریم. دعایمان کنید و یاری نمایید؛ تا آنچه در قبال شما مردم فهیم و عزیز وظیفه داریم بتوانیم انجام دهیم.»

کد خبر 376702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha