سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
۰ نفر

۲ جاری و ۲ دوست که پشت چراغ قرمز فال می‌فروختند، نقشه سرقت از مغازه‌های عمده‌فروشی بازار را کشیدند.

سرقت

14تير‌ماه امسال صاحب يك مغازه عمده فروشي پوشاك در بازار تهران به اداره پليس رفت و خبر از دستبرد به مغازه‌اش داد. وي گفت:ساعتي قبل 4زن جوان وارد مغازه‌ام شدند و شروع به پرس و جو در مورد اجناس مغازه كردند. آنها درخصوص اينكه مغازه‌اي اجاره كرده و قصد خريد اجناس به‌صورت عمده براي مغازه‌شان دارند سر صحبت را با من باز كردند و قرار شد بعد از چند روز قيمت‌ها را برآورد كرده و با من تماس بگيرند.

پس از رفتن آنها متوجه شدم كه چند بسته از لباس‌ها سرقت شده است. چون كارم عمده‌فروشي است معمولا چندين دست از لباس‌ها را داخل كيسه مي‌گذارم كه ارزش اين لباس‌هاي بسته‌بندي شده از يك ميليون تا 3ميليون است. وي ادامه داد: وقتي متوجه سرقت شدم تصاوير دوربين مداربسته مغازه‌ام را بازبيني كردم وديدم يكي از زناني كه چادر به سرش بود، ‌زماني كه همدستانش از من سؤال مي‌پرسيدند آرام به سمت بسته‌ها رفته و كيسه لباس را زير چادرش مخفي كرد و به سرقت برد.

  • دستگيري

با اعلام اين شكايت، ‌گروهي از كارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي با دستور قاضي ويژه سرقت تحقيقات خود را شروع كردند و با چند شكايت مشابه ديگر در اين زمينه روبه‌رو شدند و پي بردند كه 4زن مرموز به‌صورت سريالي دست به سرقت از مغازه‌ها در بازار تهران مي‌زنند. همچنان كه تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت 24تير‌ماه نخستين مالباخته با پليس تماس گرفت و به مأموران گفت سارقان مغازه‌اش را به‌صورت اتفاقي در بازار تهران ديده كه در حال پرسه زدن هستند.

پيش از رسيدن پليس مرد مغازه‌دار دست به‌كار شده و با كمك كسبه‌هاي ديگر و مردم هر 4زن را به دام انداخته بود كه با حضور مأموران متهمان به اداره آگاهي منتقل شدند. متهمان كه 2جاري و 2 دوست هستند در بازجويي‌هاي نخست خود را بيگناه دانستند اما وقتي شواهد را عليه خود ديدند ناچار شدند سرقت‌هاي سريالي را گردن بگيرند. يكي از آنها گفت: ما پشت چراغ قرمزها فال مي‌فروشيم و اسفند دود مي‌كنيم. اما خرج زندگي‌مان تأمين نمي‌شد. همين شد كه نقشه سرقت كشيديم و بسته‌هاي پوشاكي كه سرقت مي‌كرديم را در مغازه‌ها، ‌توليدي‌ها و فروشگاه‌هاي لباس مي‌فروختيم.

اگرچه متهمان سرقت‌هاي سريالي را در اداره آگاهي گردن گرفتند اما وقتي به دادسراي ويژه سرقت منتقل شدند مدعي شدند كه بيگناه هستند و به اشتباه دستگير شده‌اند. يكي از آنها گفت: ما براي خريد به بازار تهران رفتيم و آن زني كه چادر به سر داشته فقط شباهت ظاهري به يكي از دوستانش داشته است.به گزارش همشهري، متهمان با قرار بازداشت روانه زندان شده و تحقيقات در رابطه با سرقت‌هاي احتمالي اين 4زن ادامه دارد.

کد خبر 376662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha