متهم جوانی با هوش است که پیش از اینکه به جرم قتل ۲زن دستگیر شود در آزمون کارشناسی ارشد حقوق موفق به کسب رتبه یازدهم شده بود

متهم

اعترافات مردي كه متهم است 2زن جوان را به قتل رسانده و با شيوه‌اي مشابه اجساد آنها را مثله كرده است، احتمال ظهور يك قاتل سريالي در بندرعباس را قوت بخشيده است. اين مرد كه حالا به جاني بندرعباس شهرت يافته وقتي به اتهام دست داشتن در قتل مدير يك رستوران بازداشت شد اعتراف كرد كه 5سال قبل نيز زن ديگري را به قتل رسانده بود. حالا كارآگاهان جنايي در حال بررسي اين فرضيه هستند كه آيا اين مرد يك قاتل سريالي است؟

روز 23ارديبهشت‌ماه امسال خانواده زني 35ساله به كلانتري11 بندرعباس رفتند و از مفقود شدن او خبر دادند. اين زن مدير رستوراني در مجتمع ستاره جنوب بود اما از 2روز قبل به خانه يا محل كارش نرفته و هيچ‌كس وي را نديده بود. به اين ترتيب نام اين زن در فهرست افراد مفقود شده قرار گرفت و تلاش‌ها براي يافتن وي آغاز شد.

چند روز از ناپديد شدن زن جوان مي‌گذشت و پليس نتوانسته بود ردي از او بيابد. نام اين زن در فهرست پذيرش هيچ بيمارستان يا كلانتري‌اي ثبت‌نشده بود و معلوم نبود چه اتفاقي برايش رخ داده است. با طولاني شدن غيبت اين زن فرضيه‌هاي گوناگون ازجمله قتل وي مورد بررسي قرار گرفت. در اين ميان كارآگاهان اداره آگاهي به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد اين زن 2روز پيش از مفقود شدن با مردي به نام محمدرضا چند مرتبه به‌طور تلفني صحبت كرده و ممكن است اين مرد از سرنوشت او با خبر باشد. به اين ترتيب محمدرضا به دستور قاضي محسن مينا، بازپرس جنايي بندرعباس بازداشت شد و تحت بازجويي‌هاي فني - پليسي قرار گرفت. هرچند كه او ادعا مي‌كرد از زن ناپديد شده اطلاعي ندارد اما وقتي بازجويي‌ها از وي ادامه يافت او ناباورانه به قتل زن جوان اعتراف كرد.

  • جزئيات جنايت

متهم كه سرآشپز رستوران است، در رشته حقوق تحصيل كرده و در آزمون كارشناسي ارشد امسال نيز رتبه يازدهم را كسب كرده و اطلاعات حقوقي و قضايي زيادي دارد. او مدام از بيان واقعيت طفره مي‌رفت، با اين حال سرانجام حاضر شد جزئيات جنايتي را كه مرتكب شده بازگو كند. او گفت: من و مقتول مدتي قبل با يكديگر آشنا شديم و قرار بود يك رستوران راه بيندازيم. براي اين كار من 10ميليون تومان پول به مقتول دادم و قرار شد مقدمات كار را انجام دهد اما او مدام امروز و فردا مي‌كرد.

همين رفتارش بعد از چند روز سبب شد كه از همكاري با او پشيمان شوم. به او گفتم پولم را پس بدهد ولي او مدام وعده و وعيد مي‌داد و حاضر نبود 10ميليون تومان را پس دهد. به همين دليل نقشه قتلش را كشيدم.
متهم ادامه داد: يك روز به بهانه آشنايي با چند نفر از كارگران رستوران از او خواستم كه به خانه‌ام بيايد. آن روز هيچ‌كس در خانه نبود و از اين موقعيت استفاده و در يك لحظه او را غافلگير كردم. آن روز با چاقويي كه از قبل آماده كرده بودم چند ضربه به وي زدم و جانش را گرفتم. سپس جسد را 9تكه كرده و هر تكه را در بسته‌اي قرار دادم و بسته‌ها را در سطل‌هاي زباله شهر انداختم تا هويت آن مشخص نشود.

  • اقرار به دومين جنايت

با اعترافات متهم تقريبا نقطه ابهام ديگري در اين پرونده وجود نداشت اما افسران پليس آگاهي با بررسي سوابق متهم پي بردند كه او 5سال قبل نيز در رابطه با قتل زني 32ساله كه سوپروايزر يكي از بيمارستان‌هاي بندرعباس بود به پليس آگاهي احضار شده اما چون هيچ مدركي عليه او وجود نداشت آزاد شده بود.

در اين شرايط بازجويي‌ها از وي ادامه يافت. وقتي موضوع قتل اين پزشك مطرح شد متهم بار ديگر مهر سكوت بر لب‌هايش زد و حاضر نبود حرفي بزند با وجود اين 3روز بعد سرانجام قتل اين زن را گردن گرفت و گفت كه سال91 پس از ارتكاب جنايت جسد مقتول را به رودخانه منتهي به دريا انداخته است. او در بيان جزئيات اين جنايت گفت: آن زمان به‌طور اتفاقي با مقتول كه در يكي از بيمارستان‌ها كار مي‌كرد آشنا شدم. او زن خوبي بود و بعد از مدتي به وي علاقه‌مند شدم.

آن زمان من زن و بچه داشتم و بعد از مدتي تصميم گرفتم به رابطه‌ام با زن جوان پايان دهم ولي او مي‌خواست از من اخاذي كند. او تهديد كرد كه اگر به او پول ندهم نزد همسرم مي‌رود و آبروريزي مي‌كند. همين رفتار او بود كه باعث شد من نقشه قتلش را بكشم. به اين ترتيب يك روز با او قرار گذاشتم و با ضربات چاقو وي را به قتل رساندم و جسدش را مثله كردم و به رودخانه انداختم.

وي ادامه داد: چند روز بعد از اين قتل به پليس آگاهي احضار شدم اما چون مأموران هيچ مدركي عليه من نداشتند آزادم كردند و من هم با خيال راحت به زندگي‌ام ادامه دادم تا اينكه دومين قتل اتفاق افتاد. هيچ وقت فكر نمي‌كردم فردي از 2جنايتي كه مرتكب شده‌ام با خبر شود اما سرانجام مأموران دستگيرم كردند.

اعترافات متهم و نحوه به قتل رساندن قربانيانش از يك سو و وجود چند پرونده جنايي ديگر مربوط به پيدا شدن اجساد زنان مجهول‌الهويه از سوي ديگر احتمال دست داشتن اين مرد در جنايت‌هاي ديگر را قوت بخشيده است. به همين دليل وي هم‌اكنون در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

کد خبر 376661

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha