همشهری آنلاین: رقابت‌های چهار وزن دوم مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و معلولین کشور در تهران انجام شد و قهرمانان این چهار دسته معرفی شدند. مجید فرزین ضمن قهرمانی، رکورد دنیا را نیز به میزان ۵ کیلوگرم ارتقا داد.

Majid Farzin

در رقابت‌های دسته 72 كيلوگرم 8 وزنه‌بردار به روی تخته رفتند و در پایان نادر مرادی با رکورد 219 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت، روح‌اله رستمی با رکورد 207 کیلوگرم دوم شد و عنوان سوم نیز به محسن بهزادیان‌زاده با رکورد 160 کیلوگرم رسید.

در بخش جوانان نیز علی دالائی میلان با رکورد 85 کیلوگرم به عنوان نخست دست یافت.

مسابقات دسته 80 كيلوگرم با حضور 11 وزنه‌بردار انجام شد و در پایان علی حسینی با رکورد 222 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت، شهرام رضایی با رکورد 178 کیلوگرم دوم شد وعنوان سوم این دسته نیز به ناصر محمدی با رکورد 176 کیلوگرم رسید.

در بخش جوانان این دسته هم سعید اسکندرزاده با رکورد 101 کیلوگرم قهرمان شد، علی عابدی با رکورد 92 کیلوگرم دوم شد و مقام سوم نیز به امیر روزفراخ با رکورد 80 کیلوگرم رسید.

در دسته 88 كيلوگرم 10 وزنه‌بردار به روی تخته رفتند كه در پایان مجید فرزین با ثبت رکورد 238 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت و رکورد جهان را نیز جابجا کرد.

فرزین که در مسابقات قهرمانی کشور با صلاحدید کادر فنی در دسته‌ای بالاتر شرکت کرده است، همزمان رکورددار دسته 80 کیلوگرم نیز هست.

عنوان نایب قهرمانی این دسته به سیدحامد صلحی‌پور، دیگر ملی‌پوش کشورمان با رکورد 230 کیلوگرم رسید و امید حباب نیز با ثبت رکورد 185 کیلوگرم سوم شد.

محمدامین ساکت هم با رکورد 140 کیلوگرم عنوان نخست بخش جوانان این دسته را به نام خود ثبت کرد.

اما در دسته 97 كيلوگرم كه با حضور 10 وزنه‌بردار انجام شد، در پایان علی نجات‌خواه با رکورد 195 کیلوگرم به عنوان قهرمانی دست یافت، زانیار عزیزی با رکورد 180 کیلوگرم نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز به حسین فسنقری با رکورد 171 کیلوگرم رسید.

در بخش جوانان نیز امیر بخشی با رکورد 144 کیلوگرم به نشان طلا دست یافت، مهدی عظیمی با رکورد 141 کیلوگرم دوم شد و عنوان سوم نیز به نام ابوالفضل هادی شاه‌آبادی با رکورد 134 کیلوگرم ثبت شد.

 

کد خبر 376557

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha