همشهری آنلاین: دبیرخانه هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از بارگذاری فرم بورسیه‌ها و متقاضیان بلاتکلیف جذب در هیئت علمی خبر داد.

به گزارش ایرنا، دبیرخانه هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: بارگذاری فرم بورسیه‌ها و متقاضیان جذب نشده بلاتکلیف در تاریخ 28 تیر 96 از طریق زیرپرتال هیات عالی جذب قابل دسترسی است.

محمدعلی کی‌نژاد رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی پيشتر در اين باره گفته بود: متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها که دارای مدرک دکتری بوده و همچنین در فراخوان‌های جذب هیات علمی وزارت علوم شرکت کرده و دارای مصوبات هیات عالی جذب از جمله سن، معدل و دانشگاه معتبر هستند ولی توسط دانشگاه‌ها جذب نشده‌اند، می‌توانند به سایت دبیرخانه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی مراجعه کرده و فرمی که در این سایت قرار داده شده را تکمیل کنند تا در خواست آنها بررسی شود.

همچنین بورسیه‌هایی که ضوابط مصوب هیات عالی جذب را داشته یعنی در فراخوان جذب شرکت کرده، معدل لیسانس آنها مطابق فراخوان ۱۴ بوده، معدل کارشناسی ارشد آنها ۱۷ و مدرک دکتری آنها از دانشگاه معتبر بوده است نیز می‌توانند به سایت دبیرخانه هیات عالی جذب اعضای هیات علمی مراجعه کرده و فرمی که در این سایت قرار داده شده را تکمیل کنند تا در خواست آنها بررسی شود.

کد خبر 376501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha