دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: کیمیا دختری که بارها توسط ناپدری خود مورد تجاوز قرار گرفته بود به بهزیستی سپرده شد.

کیمیا

به گزارش فارس، هنوز داغ آتنای پارس آبادی سرد نشده که خبر آزار و اذیت جنسی دخترکی هفت ساله در استان البرز سرزبان‌ها افتاده است. دختری به نام کیمیا که از طرف ناپدری مورد تجاوز قرار گرفت تا این روزها روی تخت بیمارستان روزگار بگذراند.

بنا برا اين گزارش، کیمیا ٧ ساله به همراه مادر و مادربزرگش در کرج زندگی می‌کرد، پس از سلب حضانت او از پدر واقعی ( به دلیل اعتیاد شدید، عدم حمایت مالی و عاطفی فرزند و همسر، آزار و اذیت جسمی و ضرب و شتم کیمیا و مادرش و...) حضانت کودک به مادرش داده شده و پدر و مادر از هم جدا می شوند.

رقیه موسوی مددکار موسسه خیریه مهرآفرین در اين خصوص گفت : پس از گذشت حدود یک سال، مادر کیمیا، برای تأمین مخارج و دیگر حمایت‌ها با مردی ازدواج کرد که 5 سال از او کوچکتر بود.

موسوی اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد بابک علاوه بر مصرف مواد مخدر( شیشه )، دارای افکار عجیب و توهمات خاص است. مادر کیمیا زمانی متوجه این رفتارها می‌شود که با بابک ازدواج کرده بود.

وی در این خصوص توضیح داد: پس از اینکه مددجو (مادر کیمیا) با همسرش عقد موقت ( صیغه) می‌کند متوجه رفتارهای عجیبی از سوی بابک می‌شود. یکی از این رفتارهای عجیب قرص خوابی است که هر شب به مادر کیمیا می‌داد؛ به این بهانه که خوابی آرامتر داشته باشد.

موسوی افزود: پدر ناتنی بارها ( طبق گفته کیمیا ٧٠ بار ) به وی تجاوز کرده است. مادر از این تجاوزها بی‌اطلاع بوده و درخواست دارد، به قاضی بگوییم او (مادر کیمیا) بی گناه است.

وی ادامه می‌دهد: از آنجا که خواب مادر کیمیا سنگین بوده و قرص خواب هم می‌خورده، بابک از این خواب سنگین و مداوم سوء استفاده میکرده و به آزار دختر هفت ساله می‌پرداخته است.

كيميا كه در بيمارستان بستري است به راحتي در مورد نحوه‌ ارتباط ناپدری با خود توضیح می‌دهد و این نشان از تکرار این اتفاق و پذیرش اجباری ( به دلیل ترس از تنبیه فیزیکی به وسیله شلنگ) است.

مادر نیز از زندانی شدن در خانه توسط همسر، مورد ضرب و شتم قرار دادن به وسیله شلنگ، اجبار به استفاده از قرص‌های محرک و خواب آور خود و دخترش صحبت می‌کند.

ناپدری متجاوز پس از بازداشت و زندانی شدن اعتراف کرده که شیطان پرست بوده و به دختربچه‌ها علاقه داشته و به خاطر کیمیا با مادرش ازدواج کرده است.

طبق گفته مددکار کیمیا، مادر کیمیا که دچار مشکل عصبی شدیدی شده تحت درمان قرار گرفته و کیمیا به بهزیستی سپرده خواهد شد.

کد خبر 376500

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha