همشهری آنلاین: دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: استقرار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرزهای شرقی برای ایجاد ثبات و امنیت پایدار در شرق کشور می‌باشد.

 سیدیحیی صفوی

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردارسرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی این مطلب را در بازدید از قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) و درجمع فرماندهان و معاونان این قرارگاه عنوان کرد.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهداء استان خراسان گفت: یاد شهداء این استان را در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ کردستان گرامی می دارم، اینجانب از نزدیک شاهد رشادت ها و قهرمانی های شهدای گرانقدر این استان ،همچون شهیدان شوشتری، محمودزاده، کاوه و برونسی بوده ام.

دستیار ومشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به شکست راهبردی آمریکا ازجمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت آمریکا رو به افول است و ازسال 2025 به بعد قدرت ازغرب جهان به سمت شرق جهان و قاره آسیا ( چین، روسیه و هند) به حرکت خواهد آمد و هم اکنون ایران بعنوان قدرت منطقه ای در منطقه غرب آسیا مطرح است.

سرلشکرصفوی افزود: آمریکا ازسال 2001 تا کنون شکست های راهبردی فراوانی را متحمل شده است و با حمله نظامی به افغانستان و عراق و هزینه کردن چند تریلیون دلار و متحمل شدن چند هزار کشته و زخمی علاوه برآنکه تضعیف شده به اهداف از پیش تعیین شده خود نرسیده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ائتلاف آمریکا و صهیونیست ها و سعودی و ترکیه و اردن با شکست مواجه شده وائتلاف ایران، روسیه - سوریه و حزب الله لبنان به پیروزی رسیده اند و به فضل الهی ایران به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است.

دستیار و مشاورعالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تلاش دشمنان درهدف قراردادن امنیت در داخل کشور گفت: اولویت دشمنان خارجی ما خدشه دارکردن امنیت داخلی کشور در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی فرهنگی و امنیتی است و استقرار نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزهای شرقی کشور برای ایجاد ثبات و استقرار امنیت پایدار در شرق کشور است.

وی ادامه داد: در این راستا نیز دولت بایستی هزینه های استقرار امنیت پایدار در مرزهای شرقی را پرداخت نماید ، چرا که تامین امنیت پایدار زمینه اجرای برنامه های پنجساله ششم دولت را در مناطق شرقی کشور یعنی استانهای سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و خراسان رضوی و شمالی فراهم می کند.

کد خبر 376376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha