همشهری آنلاین: سخنگوی ناجا با بیان اینکه پلیس اصراری بر اقدامات سلبی درحوزه حجاب ندارد گفت: حفظ ارزش‌های اسلامی وظیفه اصلی ناجاست و برخورد باهنجارشکنان آخرین خط درمان در دستور کار پلیس است.

به گزارش مهر، سردار سعید منتظرالمهدی گفت: حفظ و دفاع از ارزش‌های اسلامی وظیفه ذاتی پلیس است و پلیس اصراری برای اقدامات سلبی در مرحله اول در حوزه حجاب ندارد؛ لیکن کم کارکردی و ناکارآمدی برخی دستگاه‌های فرهنگی مسئول در این حوزه، کار پلیس را افزون می‌کند.

سخنگوی ناجا در ادامه افزود: پلیس براساس وظایف قانونی خود مبنی بر حفظ ارزش‌های اسلامی و رعایت هنجارهای جامعه و اعتقاد به فلسفه حجاب در پیشگیری از آسیب‌های متعدد اجتماعی در جامعه اخلاقی و دینی به وظایف خود در این حوزه با رویکرد ایجاب و اقناع و استفاده از روش‌های ترغیبی، تشویقی، آموزشی و البته اقدامات بازدارنده و سلبی به عنوان آخرین خط درمان عمل می‌کند.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: بدیهی است ۲۶ دستگاه درحوزه ترویج و پاسداشت فرهنگ عفاف و حجاب مسئولیت دارند و پلیس آخرین ایستگاه در بین این ۲۶ دستگاه می‌باشد و طبیعی است نیروی انتظامی بر اساس وظیفه قانونی خود با هنجارشکنان برخورد می‌کند.

کد خبر 376192

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha