چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: در پنجمین قسمت از برنامه «سینما یک» احمد طالبی‌نژاد، نویسنده و منتقد سینما به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کند تا فیلم انتخابی‌اش از این برنامه به نمایش درآید و مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

سینما

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، طالبی‌نژاد فیلمی از امیر نادری را انتخاب کرده است و «سینما یک» برای نخستین بار نسخه مرمت شده فیلم سینمایی «آب، باد، خاک» را نمایش خواهد داد.

این فیلم به کارگردانی امیر نادری و محصول سال ۱۳۶۴ است. «آب، باد، خاک» داستان نوجوانی است که در پی یافتن پدر، مادر و اقوامش به زادگاه خود که بیابانی است خشک و بی آب و علف، بازمی‌گردد. نادری برای این فیلم موفق به دریافت جایزه بالن طلایی از جشنواره فیلم سه قاره نانت در سال ۱۹۸۹ شد.

برنامه «سینما یک» که به تهیه‌کنندگی، سردبیری و اجرای غلامعباس فاضلی منتقد و نویسنده سینمایی ساخته می‌شود، در این دوره انتخاب فیلم را به عهده مهمان برنامه می‌گذارد، و فیلم هر هفته به عنوان فیلم محبوب و مورد علاقه مهمان برنامه به نمایش درمی‌آید. نرگس آبیار، احمد امینی، حسن حسینی، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، خسرو دهقان، شهرام جعفری نژاد، مهدی فخیم زاده، بهروز افخمی، فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدتقی فهیم، سعید مستغاثی، احمد طالبی نژاد، احمد ضابطی جهرمی، محسن فاطمی، عزیزالله حاجی مشهدی، مجید حسینی زاد، جواد طوسی، از جمله چهره‌های فرهنگی بوده‌اند که تاکنون ضبط پلاتوی آنها در پلاتوی این برنامه انجام شده است و درباره فیلم محبوبشان در «سینما یک» به گفتگو نشسته‌اند.

«سینما یک» در تامین برنامه شیکه یک سیما تولید شده و پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

کد خبر 376017

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha