همشهری آنلاین: بانو شجاعی و رحمان مروی، قشنگ‌ترین شب زندگی خود را در جمع خانواده بزرگ کهریزک آغاز کردند.

دعای خیر مددجویان، بدرقه راه عروس و داماد خوشبخت شد

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با استقبال پرشور سالمندان و معلولین این خانه بزرگ، عروس و داماد جوان شهرمان زیباترین شب زندگی خود را در سالن مهر آسایشگاه خیریه کهریزک جشن گرفتند.

بانو شجاعی و رحمان مروی به همراه خانواده و خویشاوندان خود ترجیح دادند شاد و سرور خویش را ارزانی مجموعه بزرگ کهریزک نموده، در پذیرایی و حمایت از مددجویان سنگ تمام بگذارند.

اجرای انواع برنامه‌های شاد و زیبا، با همراهی مجری توانمند صداوسیما حسین مولایی زینت بخش این شب به یاد ماندنی در کهریزک بود. هنرمندانی چون آقایان کریم قربانی، محمد رضا نوروزی، شهرام زندی، محمد بابایی، حمید نیک، گروه سنتی محمد خوبان به این جمع پر مهر اضافه شدند تا با هنر آفرینی خود، دلهای زیادی را شاد و لبان بی شماری را خندان کنند.

در پایان این مراسم، عروس و داماد جوان و مهربان شهرمان با دعای خبر مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های کهریزکی راهی خانه بخت شدند تا با خاطری خوش، زندگی مشترک و همیشگی خود را آغاز نمایند.

گفتنی است حاج محمد مروی پدر مهربان داماد خوشبخت، علاوه بر قبول تمامی هزینه‌های مربوط به پذیرایی از مددجویان و مدعوین، مخارج شام 1750 مددجوی بستری به همراه مراقبین آنان را نیز عهده‌دار شد.

کد خبر 375935

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha