دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت سامسونگ درحال رونمایی از گوشی جدیدی است که آن را با استفاده از قطعات گلکسی نوت ۷ که به دلیل نقص فنی و آتش گرفتن از دور تولید خارج شده‌بود، ساخته‌است.

سامسونگ

براساس گزارش BBC، اين شركت اعلام كرد گوشي Note Fan Edition ميزان آلودگي‌هاي زيست‌محيطي را به حداقل رسانده‌است. قرار است اين گوشي جديد كه از باتري كوچكتر و ايمن‌تري برخوردار است، از هفتم جولاي تنها در كره جنوبي به فروش برسد.

سامسونگ توليد و فروش گوشي محبوبش كه قرار بود به رقيب اصلي گوشي آي‌فون تبديل شود را سال گذشته و پس از فراخواني گسترده متوقف كرد. از آن زمان تا كنون 2.5 ميليون گوشي مرجوع شده‌اند. گوشي جديد قطعاتي از گوشي‌هاي مرجوعي را در خود دارد درحالي‌كه ديگر بخش‌هاي آن از قطعات نو و استفاده نشده ساخته شده‌اند.

طرفداران محيط‌زيست شركت سامسونگ را تحت فشار گذاشته بودند تا با استفاده از قطعات گوشي‌هاي مرجوعي خود به كاهش زباله‌هاي الكترونيكي در جهان كمك كند.

سامسونگ از اين قطعات بيش از 400 هزار دستگاه گوشي جديد توليد كرده‌است كه قيمت آنها 30 درصد ارزان‌تر از گلكسي نوت 7 و برابر 615 دلار است. درون اين گوشي باتري 3200 ميلي‌آمپري قرار خواهد گرفت كه به گفته سامسونگ تست‌هاي ايمني بسيار دشواري را پشت سر گذاشته‌است.

کد خبر 374954

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha