همشهری آنلاین: نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تمهیدات جدید وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری امتحانات نهایی در سال آینده خبر داد.

به گزارش تسنيم، داوود محمدی نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به لو رفتن سئوالات امتحانات نهایی در دوره متوسطه، گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان آموزش و پرورش داشتیم این موضوع بررسی شد.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم به مسئولان آموزش و پرورش درباره کوتاهی‌های انجام شده در روند برگزاری امتحان نهایی دروه متوسطه داده شده، ادامه داد: مقرر شد در بخش‌هایی که مشکلاتی وجود دارد، بازنگری‌هایی انجام شود تا در آینده شاهد این موضوع نباشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با اعلام اینکه وزارت آموزش و پرورش تمهیداتی برای سال آینده در نحوه برگزاری امتحانات نهایی دروه متوسطه اعمال می‌کند، تصریح کرد: در سال آینده پس از طراحی سئوالات و ارسال به استان‌های مختلف، مقرر شد امتحانات به صورت همزمان و در زمانی که تعیین می‌شود، برگزار شود.

محمدی تصریح کرد: مقرر شد که از سال آینده در حوزه‌های امتحانی پاکت سئوالات در برابر دانش‌آموزان بازگشایی و توزیع شود تا شائبه‌ای به وجود نیاید.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کمیسیون نیز مقرر شده تمهیداتی درباره نحوه برگزاری امتحانات نهایی دوره متوسطه بیاندیشد و  در جلسه‌ای با مسئولان آموزش و پرورش این موضوع را بار دیگر بررسی کند، ادامه داد: بحث‌هایی مبنی بر تکرار امتحانات در حوزه‌هایی که سئوالات در آنها لو رفته بود، وجود داشت که این موضوع نیز منتفی شده است.

کد خبر 374951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha