مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در واکنش به مسائل مطرح شده درباره خط۷ گفت: شایعات درباره این خط فنی نیست.

محمد احمدي بافنده تصريح كرد: خط۷ متروي تهران به‌علت معايب كمتر و دارا بودن تجهيزات و امكانات ويژه نسبت به خطوط ديگر مترو داراي برتري است. وي تأكيد كرد: از زمان افتتاح اين خط به‌دليل محدود بودن قطار، حركت و فعاليت قطارها حدود ۶ ساعت با سرفاصله ۵۰ دقيقه بوده است. بديهي است اين خط نيز همانند ساير خطوط مترو كه افتتاح شدند در ابتدا با مشكلاتي مواجه باشد كه اين ايرادات به‌زودي و به‌تدريج رفع مي‌شود.

احمدي بافنده با تأكيد بر اينكه دليل اين همه مخالفت‌ها و تندروي‌ها را از سوي برخي منتقدان نسبت به افتتاح اين خط نمي‌دانم، اضافه كرد: شايعات و ايرادات قطعا فني نيستند؛ من هرروز به ايستگاه‌هاي اين خط سركشي مي‌كنم و آمادگي دارم تا هر زماني كه خبرنگاران مي‌خواهند طي يك بازديد دسته‌جمعي آنها را با جزئيات كمي و كيفي ايستگاه‌هاي خط۷ مترو و روند آن آشنا كنم.

مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران با بيان اين مطلب كه خط۷ در بهترين زمان ممكن افتتاح شد، بيان كرد: چنانچه افتتاح اين خط به مهرماه موكول مي‌شد قطعا ما با مشكلات متعددي روبه‌رو مي‌شديم. احمدي‌بافنده توضيح داد: پيك مسافر از اواسط مرداد‌ماه و آغاز شهريور شروع شده و منطقه۲ هم كه يكي از بزرگ‌ترين مناطق تهران است به‌دليل حجم مسافر ما را در اين خط با مشكلات فراوان روبه‌رو مي‌كرد.

وي با بيان اينكه در زمان افتتاح اين خط و با حركت نخستين قطار بيش از 170مسافر از طريق آن جابه‌جا شده‌اند، تصريح كرد: با توجه به اينكه هم‌اكنون ۴ رام قطار در خط ۷ وجود دارد، با افزودن يك رام قطار ديگر از روز شنبه سرفاصله حركت از ۵۰ به حدود ۲۵ تا ۳۰ دقيقه كاهش يابد.

احمدي همچنين استفاده شهروندان از خط۷ مترو را در راهپيمايي روز قدس و عيد سعيد فطر بسيار بجا و سهولت‌بخش دانست و افزود: هيچ كاري در ابتدا بدون نقص اتفاق نمي‌افتد؛ حتي اقدامات كوچكي مانند ايجاد آسفالت، پياده‌رو‌سازي‌، جدول‌كشي و... ممكن است در ابتدا با مشكلاتي مواجه شود چه برسد به افتتاح يك خط مترو كه بعضي انتظار دارند بدون هيچ‌گونه عيب و نقصي ايجاد شود كه اين نوع قضاوت عادلانه نيست.

کد خبر 374063

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha