همشهری آنلاین: همزمان با چهارمین سال برگزاری جشنواره انتخاب آگهی‌های برتر روزنامه‌های سراسر کشور، پدیدآورندگان ۳ اثر گرافیکی منتخب از میان آگهی‌های روزنامه‌های سراسری زمستان ۱۳۹۵ معرفی و تقدیر شدند و صاحب یک اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، جشنواره انتخاب آگهی‌های برتر روزنامه‌های سراسر کشور از پائیز ۱۳۹۳ کلید خورده است که ۷ منتخب مربوط به اولین سال این جشنواره، ۱۲ برگزیده برای سال ۱۳۹۴ و شش پدیدآورنده برتر مربوط به شش ماهه نخست سال ۹۵ است. همچنین ۳ اثر برگزیده و شش اثر شایسته تقدیر مربوط به پائیز ۹۵ هستند و برترین‌های زمستانه گرافیک آگهی‌های روزنامه‌ها نیز شامل ۳ برگزیده و یک گرافیست شایسته تقدیر است.  

مرکز توسعه ارتباطات و آگهی‌های روزنامه همشهری در پایان هر سال، برگزیدگان این جشنواره را در مراسمی و دور یک میز مخصوص برندگان گرد هم می‌آورد.

استاد «محسن میرزایی» از مسئولان مرکز توسعه ارتباطات و آگهی‌های روزنامه همشهری در آئین معرفی و تقدیر از پدیدآورندگان برتر زمستان ۹۵، ابراز امیدواری کرد به زودی باشگاه پدیدآورندگان برتر آگهی‌های روزنامه‌های سراسر کشور راه‌اندازی شود.

میرزایی از برنامه‌ریزی برای تدارک فضایی فاخر خبر داد که در آن آثار و بیوگرافی برگزیدگان جشنواره انتخاب گرافیست‌های برتر آگهی‌های روزنامه‌های سراسر کشور معرفی شود.

طراح اولین کمپین تبلیغاتی علمی ایران، همچنین بر برگزاری آئینی برای تجلیل از بزرگان حوزه تبلیغات که در قید حیات هستند تاکید کرد.  

در ادامه این مراسم، «امرالله فرهادی» عضو هیئت داوران در آئین تقدیر از منتخبان درباره روند برگزاری جشنواره انتخاب آگهی‌های برتر روزنامه‌های سراسر کشور، گفت: انتخاب آگهی برتر هر سه ماه یک بار توسط روزنامه همشهری صورت می‌گیرد. به همین منظور دبیرخانه‌ دائمی این جشنواره در مرکز توسعه ارتباطات مستقر شده است که روزانه آگهی‌های چاپ‌شده در ۶۸ روزنامه سراسری را رصد کرده و تعدادی از آنها را که واجد شاخص‌های تعیین‌شده هستند، انتخاب می‌کنند.

در خاتمه، سه طراح برتر آگهی‌های روزنامه‌ها در زمستان ۹۵ تقدیر شدند و یک طرح از سوی هیئت داوران به عنوان طرح شایسته تقدیر معرفی شد. امید حسینی، ملینا هاشمی و سجاد ابراهیمی به ترتیب به عنوان سه طراح برتر آگهی‌های روزنامه‌ها در زمستان ۹۵ شناخته شدند و طرح مربوط به شادی بقایی به عنوان شایسته تقدیر معرفی و با اهدای لوح و جایزه که با حضور استاد محسن میرزایی از مسئولان مرکز توسعه ارتباطات و آگهی‌های روزنامه همشهری و امرالله فرهادی و ابراهیم حقیقی اعضای هیئت داوران صورت گرفت، تقدیر شدند.

داوری طرح‌های مربوط به آگهی‌های منتشر شده در ۶۸ روزنامه سراسری توسط مرکز توسعه ارتباطات و آگهی‌های روزنامه همشهری با حضور کامران کاتوزیان، یونس شکرخواه،  حسن نمکدوست، امرالله فرهادی و ابراهیم حقیقی به عنوان اعضای هیات داوران صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha