همشهری آنلاین: رئیس قوه قضاییه، مساله فلسطین را مساله اساسی برای جهان اسلام دانست و گفت: امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس نه فقط برای مظلومیت فلسطین بلکه بر سر نظام سلطه فریاد می‌زنند.

لاریجانی آملی

به گزارش ایرنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که چرا نظام سلطه تلاش دارد تا مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود؟ گفت: مساله فلسطین یک مساله اساسی برای جهان اسلام است و نه فقط موضوع مظلومیت و اشغال 70 ساله آن.

وی اضافه کرد: این موضوع مساله نظام سلطه جهانی است و حمایتی که از این غصب انجام می‌دهند؛ در طول این سال‌ها فریاد ملت ما نه فقط فریاد مظلومیت یک ملت بلکه فریاد بر سر نظام سلطه است و آنها از همین نگرانند.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: امروز ملت‌های مسلمان با همگرایی یکدیگر بر سر نظام سلطه فریاد می‌زنند و اذناب منطقه‌ای آنها تلاش می‌کنند تا این همگرایی را خاموش سازند که البته موفق نخواهند شد.

آملی لاریجانی ادامه داد: این حضور میلیونی مردم در کشور ما و سایر کشورها نشان می‌دهد، قدرت اسلام چقدر است و در این مساله مردم پرشور حضور پیدا کردند و عزم و تصمیمشان اثبات مظلومیت فلسطین و فریاد زدن بر سر نظام سلَطه است.

آیت الله آملی لاریجانی درباره پیام حضور مردم در این راهپیمایی به دشمنان اظهار کرد: پیام روشن مردم در این شرایط خاص منطقه حضور این است که همگرایی همه امت اسلامی برای فریاد بر سر نظام استکبار تا به استقلال رسیدن کشورها ادامه خواهد داشت و این کشورها تابع آمریکا که نظام سلطه است نخواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد، دشمنی با اشغالگران صهیونیست متحد تا برکنده شدن این نظام جعلی ادامه یاید.

کد خبر 374023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha