چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دو کارگردان فیلم جدید مرتبط با هفت‌گانه «جنگ ستارگان» به‌دلیل نداشتن توافق با هم، از این پروژه سینمایی کناره‌گیری کردند.

سینما

به گزارش ایسنا، «اسکرین دیلی» نوشت: فیلم جدید «جنگ ستارگان» که روی «هان سولو» یکی از شخصیت‌های این چندگانه تمرکز داشت، دو کارگردان خود «فیل لُرد» و «کریستوفر میلر» را از دست داد و به‌دنبال کارگردانی جدید است.

«فیل لُرد» و «کریستوفر میلر» که برای فیلم جدیدشان جمعی از بازیگران مطرح را گرد هم آورده بودند، اعلام کردند به‌دلیل توافق نداشتن بر سر دیدگاه‌های خلاقانه از هم جدا می‌شوند. مدیر کمپانی «لوکاس فیلم» اعلام کرده پروژه «هان سولو» فعلا متوقف شده و به‌دنبال کارگردانی جدید برای ادامه کار است.

«لرد» و «میلر» در بیانیه‌ای اعلام کردند: متاسفانه دیدگاه‌ها و رویکرد ما در این پروژه با هم هماهنگ نبود. ما معمولا علاقه‌ای نداریم که از اصطلاح «تفاوت‌های خلاقانه» استفاده کنیم، اما این‌بار این کلیشه حقیقت دارد. در واقع به کار عوامل و بازیگران خارق‌العاده و در سطح جهانی‌مان افتخار می‌کنیم.

با مرگ تقریبی «هان سولو» در پایان قسمت هفتم «جنگ ستارگان» به نظر می‌رسید این کاراکتر محبوب با بازی «هریسون فورد» از گردونه خارج شده باشد، اما رئیس کمپانی «والت دیزنی» که حق ساخت این مجموعه سینمایی را چند سال پیش از «جورج لوکاس» خرید، اعلام کرد یکی از طرح‌های بعدی این استودیو ساخت فیلمی است که بر کاراکترهای «هان سولو» و «چوباکا» متمرکز است و ایام جوانی آن‌ها را نشان می‌دهد.

پیش از کناره‌گیری کارگردان‌های این فیلم، این اثر قرار بود یک سال بعد از «جنگ ستارگان ۸» یعنی در سال ۲۰۱۸ اکران شود، اما با پیش آمدن این مساله هنوز اطلاعاتی درباره تغییر برنامه منتشر نشده است.

کد خبر 373937

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha