دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
۰ نفر

در فاصله کمتر از یک هفته تا پخش رسمی نخستین قسمت از فصل دوم «شهرزاد»، حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن بر سر محبوب‌‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی سایه انداخته‌اند و موفقیت آن را با خطر مواجه کرده‌اند.

به گزارش همشهري، 10روز پس از آنكه برخي سايت‌هاي داخلي و خارجي از حضور سرمايه‌گذار و تهيه‌كننده شهرزاد در شهر تورنتو كانادا خبر دادند، روز گذشته رئيس كميته تحقيق و تفحص از صندوق ذخيره فرهنگيان از چگونگي خروج محمد امامي از ايران ابراز شگفتي كرد. جبار كوچكي‌نژاد با اشاره به بازگرداندن چند نفر از متهمان پرونده صندوق ذخيره فرهنگيان از پاي پلكان هواپيما، گفت: معلوم نيست فردي چون امامي با كدام سازوكار به خارج از كشور سفر كرده است.
اندكي پس از آنكه نماينده مردم رشت در مجلس از آزاد بودن سرمايه‌گذار شهرزاد و مت

هم پرونده صندوق ذخيره فرهنگيان براي خروج از ايران گلايه كرد، يكي از سايت‌هاي سينمايي خبري روي خروجي فرستاد تا مخاطبانش مطمئن شوند امامي «فعلا» در ايران است. هر چند معلوم نيست وقتي 10روز پيش خبر حضور او در كانادا دهان به دهان چرخيد، چرا كسي به آن واكنش نشان نداد و همه صرفا خبر شكايت امامي را از پايه‌گذاران «پويش نه به شهرزاد» برجسته كردند.

مدير شركت پخش‌كننده شهرزاد شمشير را براي «شايعه‌سازان» از رو بست و درباره وضعيت امروز امامي گفت: «او مثل هر شهروند ديگر ايراني به كانادا رفته بود تا در اكران «خوب، بد، جلف» شركت كند. كارش را انجام داد و به ايران برگشت اما من دليلي نمي‌بينم بخواهم اين را به كسي اثبات كنم». يادآوري اين نكته هم خالي از لطف نيست كه امامي «مانند هر شهروند ايراني» نيست و در پرونده حيف و ميل اموال صندوق ذخيره فرهنگيان دست‌كم در مظان اتهام قرار دارد.

کد خبر 373004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha