همشهری آنلاین: بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و بیت شریف امام راحل از ساعت ۱۸ یکشنبه ۱۴ خرداد، با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی

به گزارش ایرنا ، هرساله مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روز چهاردهم خرداد و در ساعت 9 صبح برگزار می‌شد که امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان و رعایت حال روزه داران، این مراسم به عصر امروز، يكشنبه 14 خرداد، موکول شده است.

به گفته مسئولان برگزاری این مراسم؛ حرم مطهر امام راحل پذیرای زایران استان‌های همجوار همچون البرز، قم، قزوین و سمنان خواهد بود و پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی سفره اطعام و افطار در تمام صحن‌های این حرم گسترده خواهد شد.

یش‌بینی می‌شود حدود 250 هزار زایر در این مراسم حضور داشته باشند که سفرا و طلاب خارجی هم بخشی از آنان خواهند بود.

علاوه بر آن، حدود 300 خبر نگار از خبرگزاری‌ها مراسم امروز را پوشش خواهند داد که در بین آنها 30 رسانه خارجی هم حضور دارند.

همچنین بنابر اعلام مسئولان ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برای رعایت حال مردم مومن و روزه دار، تنها مراسم بزرگداشت امام در سال جاری این مراسم خواهد بود و مراسم دیگری برگزار نمی‌شود.

کد خبر 372185

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha