پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
۰ نفر

پگاه شفتی: از یکی دو هفته‌ی دیگر، وقت فراغت نوجوانان بیش از همیشه می‌شود و بهترین فرصت‌ها را برای سرگرمی و لذت‌بردن از زندگی پیش‌رو دارند.

دوچرخه شماره ۸۷۹

دنياي فناوري هم بيکار ننشسته است و بهترين وسايل و  ابزارک‌هاي فناوري را در سبد تعطيلاتش گذاشته و مي‌چرخاند.

انگار مثل اين‌روزهاي گرم، آفتاب دنياي فناوري هم داغ‌تر مي‌تابد.

 

دوچرخه شماره ۸۷۹

  • كوله‌پشتي موزيكال!

آن‌چه در عكس مي‌بينيد، يک کوله‌پشتي معمولي نيست، بلكه يک دستگاه پخش صدا دارد که مي‌تواند به کاربر حس واقعي حضور در سالن کنسرت را بدهد. اين کوله‌پشتي که نامش «بيز راک» است، همراه با پخش موسيقي با فناوري ويبره کاري مي‌کند كه کاربر با گوشت و پوستش صداي باس را لمس کند.

اين کوله‌پشتي به‌راحتي به هدفون يا بلندگوي قابل حمل کاربر متصل مي‌شود و يک مخزن آب و نوشيدني هم دارد که کاربر مي‌تواند هنگام گوش‌دادن به موسيقي و پياده‌روي، نوشيدني هم بنوشد. اين دستگاه براي کساني طراحي شده که هم عاشق گردش در طبيعت و هم عاشق موسيقي هستند.

 

دوچرخه شماره ۸۷۹

  • ميني‌گيتار همه كاره!

گيتار نبين چه ريزه، بزن ببين چه تيزه! گيتار الكتريك و متعلقاتش براي بسياري از نوازندگان دست وپاگير و كاركردن با آن، برايشان سخت بوده است. اما اين گيتار الكتريك کوچک که فقط 32‌سانتي‌متر طول دارد، کار نوازندگان را راحت کرده است.

اين گيتار هوشمند مي‌تواند به تلفن هوشمند کاربر يا تبلت متصل شود و به هرسازي که کاربر مي‌زند بنوازد! هم‌چنين اين گيتار قابليت پخش صداي سازهاي ديگري مانند پيانو و درام را نيز دارد و فقط کافي ا‌ست کاربر در نرم‌افزار نصب‌شده بر روي گوشي يا تبلت دستور آن را بدهد.

 

دوچرخه شماره ۸۷۹

  • ببين و هدايت كن!

بله، درست است. وسيله‌اي كه مي‌بينيد در نگاه اول شبيه ماشين اسباب‌بازي با کنترل از راه دور است، اما در واقع بسيار فراتر از آن است. اين ماشين مسابقه‌اي ساده و ارزان قيمت، اولين ماشين اسباب‌بازي است که به کاربر امکان«اف‌پي‌وي» (FPV) مي‌دهد.

اف‌پي‌وي مخفف سه کلمه‌ي «فرست پرسن ويو» (First Person View) است که مي‌توان آن را معادل «رانندگي با ديد ويديويي» دانست. به اين معنا که کاربر مي‌تواند با کمک يک ويديو و نرم‌افزار مخصوص از منظر داخل دستگاهي که هدايتش مي‌کند بيرون را ببيند.

اين ويژگي تا پيش از اين منحصر به پهپادها بود، اما ماشين‌هاي مسابقه‌اي «جينارلي» حالا اين مزيت را به سرعتشان اضافه کرده‌اند. اين ماشين براي آن‌دسته از کاربران طراحي شده که عاشق مسابقه‌هاي فانتزي هستند و دوست دارند از پشت ماشين‌هاي مسابقه‌اي بازي‌هاي کامپيوتري بلند شوند و تجربه‌ي ملموس‌تري داشته باشند.

 

دوچرخه شماره ۸۷۹

  • هدفون استخواني!

ورزش، پياده‌روي و تحرک در اين‌روزها حسابي مي‌چسبد. اما کاربراني که عادت دارند هنگام ورزش به موسيقي هم گوش بدهند، گاهي دچار دردسرهايي هم مي‌شوند. يکي از اين دردسرها، نشنيدن صداي اطراف است. گاهي ديگران براي اين‌که آن‌ها را متوجه کنند مجبور به لمس بدنشان هستند و گاهي اصلاً خود کاربران دلشان مي‌خواهد هم در جريان صداي اطرافشان باشند و هم موسيقي گوش بدهند.

حالا با تحولي در اين صنعت، هدفون استخواني مشکلاتي از اين دست را حل کرده است. کاربر در واقع نبايد اين هدفون را در گوشش بگذارد، بلکه كافي است آن را روي استخوان بالاي گوشش قرار دهد تا به‌راحتي صداي موسيقي را بشنود. هرچند حق انتخاب با کاربر است و اين هدفون يک قطعه‌ي اضافي دارد، براي زماني که کاربر نياز به هدفون معمولي‌تري دارد.

کد خبر 371990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha