سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه السد به مصاف لخویای قطر رفت و پیروز شد

taremi

نیمه نخست دیدار پرسپولس ایران و لخویا با برتری نماینده ایران به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ایران از ساعت 23:30 در ورزشگاه خانگی لخویای قطر به مصاف این تیم رفت که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تک گل پرسپولیس در نیمه نخست توسط چیکو فلورس ، بازیکن حریف در دقیقه 22 به ثمر رسید.

  • نیمه نخست

دقیقه 9: نام‌تائه‌هی با استفاده از یک ضربه ایستگاهی توپ را روی دروازه ارسال کرد و در ادامه چیکو فلورس قصد داشت با ضربه سر دروازه پرسپولیس را هدف قرار دهد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه18:اینبار یوسف مساکنی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحت توپ شد و با یک شوت زیبا دروازه را هدف قرار داد اما ضربه این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه22: با حرکت خوب مهدی طارمی و وحید امیری از میانه های زمین و پاسکاری این دو بازیکن فرصت بسیار خوبی برای شاگردان برانکو ایجاد شد. در ادامه طارمی وارد محوط جریمه شد و درحالی که قصد داشت با یک پاس رو به عقب وحید امیری را در فرصت شوت زنی قرار دهد، پاس این بازیکن به چیکو فلورس رسید و این بازیکن نیز به اشتباه توپ را وارد روازه خودشان کرد.

دقیقه33: باز هم مهدی طارمی با یک حرکتزیبا با دروازبان حریف تک به تک شد و درحالی دزوازه حریف دون دروازبان بود وحید امیری مقابل دروازه منتظر رسیدن توپ بود تا دروازه را باز کند، طارمی خودش دروازه را هدف قرار داد اما ضربه او به بیرون رفت.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محسن مسلمان، وحید امیری و مهدی طارمی به میدان رفت.

لخویا نیز با ترکیب قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، چیکو فلورس، خالد مفتاج، اسماعیل محمد، لوییز جونیور، نام تائه هی، کریم بودایف، الموعز علی و یوسف مساکنی بازی کرد.

به گزارش ایسنا، برای نیمه اول این دیدار 3 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شد که با احتساب وقت‌های تلف شده تیم فوتبال پرسولیس موفق شد نیمه اول این دیدار را با یک گل به سود خود به رختکن برود.

  • نیمه دوم

دقیقه۵۸: العریبی درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن با دخالت ماهینی به تیرک دروازه برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه۶۷: باز هم نام تائه هی حرکت خوبی را بریا لخویا انجام داد اما ضربه این بازیکن که وارد محوطه جریمه شده بود به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت هم مدافعان پرسپولیس توپ را دفع کردند.

دقیقه۶۹: ارسال توپ از سمت راست فرصت خوبی برای یاران لخویا ایجاد کرد اما ضربه سر چیکو فلورس از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه۸۳: علی علیپور پاس زیبایی برای فرشاد احمدزاده ارسال کرد و این بازیکن نیز با ورود به محوطه جریمه قصد داشت دوازه لخویا را باز کند اما ضربه این بازیکن به دیواره کناره دروازه برخورد کرد.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی ( شهاب کریمی ۷۲)، محسن مسلمان، وحید امیری و مهدی طارمی به میدان رفت.

لخویا نیز با ترکیب قاسم برهان، محمد موسی، احمد یاسر، چیکو فلورس، خالد مفتاج، اسماعیل محمد، لوییز جونیور، نام تائه هی، کریم بودایف، الموعز علی و یوسف مساکنی بازی کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان نیمه دوم 6 دقیقه وقت اضافه برای این بازی در نظر گرفته شد و در نهایت داور بازی در دقیقه 96 سوت پایان بازی را به صدا درآورد و بازی به سود پرسپولیس ایران پایان یافت

کد خبر 371907

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha