دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

تحقیقات در پرونده قتل آتشین ۲ مرد جوان در خانه قدیمی محله سبلان نشان می‌دهدکه موتورسواران با پرت کردن کوکتل‌مولوتف به داخل حیاط آتش به پا کردند.

ظهرجمعه آتش‌نشانان پايتخت در جريان حريق در خانه‌اي قديمي در خيابان سبلان جنوبي قرار گرفتند و راهي آنجا شدند. آنها پس از اطفاي حريق با جسد 2مرد 30و 40ساله روبه‌رو شدند و در بررسي‌هاي تخصصي مشخص شد كه حريق عمدي بوده است. در چنين شرايطي ماجرا به قاضي ويژه قتل گزارش شد و با دستور وي تيمي از كارآگاهان تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند. در ادامه برادر يكي از قربانيان كه زمان آتش‌سوزي به همراه دختر موردعلاقه‌اش در خانه قديمي بود و موفق به فرار شده بود در تحقيقات چنين گفت: من مطمئنم كه اين اتفاق مرگبار زير سر شخصي به نام سليمان است.

وي ادامه داد: نسترن دختر موردعلاقه‌ام مدتي با سليمان دوست بود اما 5 يا 6‌ ماه پيش بود كه رابطه‌اش را با او به‌هم زد و با من دوست شد. از همان زمان سليمان از ما كينه به دل گرفت تا اينكه مدتي قبل با هم درگير شديم و من با قمه دست او را زخمي كردم. براي همين مطمئنم كه او براي تسويه حساب با من دست به اين اقدام آتشين زده است، اما زمان حادثه من و نسترن طبقه پايين بوديم و برادرم و دوستش در طبقه بالا كه وقتي متوجه آتش‌سوزي شديم ما به سرعت فرار كرديم اما برادرم و دوستش در ميان شعله‌هاي آتش گرفتار شدند و جانشان را از دست دادند. اظهارات برادر قرباني كافي بود تا مأموران با دستور قاضي، سليمان را دستگير كنند. او ديروز در تحقيقات گفت:

من در آتش‌سوزي نقشي نداشتم. روز حادثه با 2نفر به نام‌هاي حسن و سجاد در قهوه‌خانه بوديم و قليان مي‌كشيديم. آنها با برادرقرباني اختلاف داشتند و مي‌گفتند از او كينه به دل دارند. براي همين از باك موتورشان بنزين به داخل شيشه نوشابه ريختند و كوكتل مولوتف درست كردند. پس از آن راهي خانه قديمي شدند. من همراهشان نبودم اما شنيدم كه كوكتل مولوتف را به داخل حياط پرت كرده و آتش به‌پا كردند. درچنين شرايطي قاضي جنايي دستور بازداشت 2جوان موتور سوار را صادر كرد تا در تحقيقات بيشتر معماي اين حادثه آشكار شود.

کد خبر 371771

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha