همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه باید دانش نظامی را به روز نگه داریم، گفت: پوشیدن لباس نیروی هوایی افتخاری بزرگ است و مسئولیت سنگینی را برای فرد ایجاد می‌کند.

حسن شاه صفی

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی در مراسم دانش آموختگی سی و پنجمین دوره خلبانی نیروی هوایی ارتش که در پایگاه شکاری شهید بابایی با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولین، خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان این نیرو برگزار شد ضمن تبریک به خلبانان جوان نیروی هوایی ارتش، این مطلب را عنوان کرد.

وی ضمن توصیه به خلبانان جوان حاضر در این مراسم در حفظ روحیه معنوی، اظهار کرد: شما میراث دار مردان بزرگی هستید که در دفاع از تمامیت ارضی خود سر از پا نشناخته و جانانه از وطن دفاع کردند، پس قدر خود را بدانید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا گفت: بایستی اهداف و آرمان های شهدا، جانبازان و ایثارگران بیش از پیش مورد بررسی قرار گیرد چرا که یاد و خاطره آن عزیزان همواره موجب برکت و آرامش است.

امیر سرتیپ شاه صفی ادامه داد: بایستی دانش نظامی خود را به روز نگه دارید و همواره با قدرت به دنبال دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و مرزهای ایران اسلامی باشید.

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: خلبانان غیور ایرانی جزو ارکان مهم پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس بودند.

وی افزود: خلبانان سرمایه مهم و با ارزش کشور هستند که همه ما باید قدردان زحماتشان باشیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا، فرمانده نیروی هوایی ارتش به خلبانان فارغ التحصیل شده نشان پرواز اهدا کرد.

کد خبر 371737

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha