یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
۰ نفر

مجرم تحت تعقیب با تشکیل باندی، نقشه سرقت ۵میلیاردی از انبارهای اماکن را اجرا کرد اما خیلی زود گیر افتاد.

ماجرا از اين قرار بود كه اواخر ارديبهشت‌ماه چند شكايت مشابه پيش روي كارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران قرار گرفت كه نشان مي‌داد اعضاي يك گروه به رياست مرد بنگاهدار دست به خالي كردن انبار نگهداري كالا و لوازم خانگي زده‌اند.

تمامي مالباخته‌ها به‌صورت جداگانه انبار نگهداري كالا را از شخصي به نام جواد كه خود را صاحب بنگاه معرفي كرده بود، اجاره كرده بودند. اما پس از پايان تعطيلات هفته متوجه دستبرد و سرقت اموال از داخل انبارها شده و همزمان جواد مالك بنگاه و متصدي آنجا ناپديد شده بودند. آنطور كه مشخص بود جواد اواخر سال گذشته اقدام به كرايه بنگاه از مالك كرده و يكي از مجرمان سابقه‌دار در زمينه جعل، سرقت و خيانت در امانت بوده و هم‌اكنون داراي محكوميت قضايي از سوي دستگاه قضايي است.

كارآگاهان در ادامه تحقيقات خود با بررسي تصاوير دوربين مداربسته در حوالي بنگاه پي بردند كه در تمامي سرقت‌ها از يك دستگاه وانت و كاميون استفاده شده است. كارآگاهان در ادامه پي بردند كه يكي از بستگان جواد كاميون‌دار است كه وي را دستگير كردند. او در تحقيقات به سرقت اقرار و اعلام كرد كه جواد سركرده باند و طراح نقشه سرقت بوده و به جز آنها 3نفر از كارگران سابق بنگاه نيز در سرقت دست داشتند. او اقرار كرد كه اموال مسروقه را به انباري در منطقه صفادشت كرج انتقال داده است. با شناسايي اين انبار، تمامي اموال مسروقه كشف شد و اعضاي ديگر باند به دام افتادند.

در همين حال سرهنگ كارآگاه رضا اميدي، رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران گفت:با هماهنگي قاضي پرونده، تمام اموال مسروقه كه ارزش آن در حدود 5ميلياردتومان بود به تهران منتقل و تحويل صاحبان آنها شد.ضمن اينكه متهمان پرونده با صدور قرارهاي قانوني روانه زندان شدند.

کد خبر 371647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha