همشهری آنلاین: دیدار تیم‌های ملی ایران و پرتغال با پیروزی دو بر یک پرتغال تمام شد تا پرتغال به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی جوانان صعود کند و ایران از گردونه رقابت‌ها حذف شود.

فوتبال تیم ملی جوانان

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی فوتبال جوانان و در گروه C، تیم ملی ایران فوتبال جوانان  شنبه 6 خردد، از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه شهر اینجئون به مصاف تیم ملی پرتغال رفت. بازی زیبا و پر برخورد با پیروزی دو بر یک خاتمه یافت تا ایران در رده چهارم این گروه قرار بگیرد و از مسابقات حذف شود.

پرتغال هم با ۴ امتیاز و به دلیل گل زده بیشتر نسبت به کاستاریکا دوم شد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

در این دیدار پنالتی اعلام شده به سود ایران با ویدئو چک مردود اعلام شد. همچنین در دیدار زامبیا و کاستاریکا هم گل تساوی زامبیا به وسیله ویدئو چک مردود اعلام شد تا ایران نتواند به وسیله اشتباهات انسانی و غیر عمد امتیازی را کسب کند.

رضا شکاری (۴) برای ایران مقابل پرتغال گلزنی کرد و برای پرتغال هم دیگو گونچالوس (۵۳) و نیما مختاری (۸۶) موفق به گلزنی شدند.

قضاوت این دیدار را رودی زامبرانو از اکوداور به همراه دو همطنش به عهده داشتند.

در دیگر بازی این گروه نیز، کاستاریکا، تیم قعرنشین گروه توانست زامبیا صدرنشین این گروه را با یک گل شکست دهد و در رده سوم گروه قرار بگیرد. کاستاریکا به دلیل گل زده کمتر نسبت به پرتغال در این رده قرار گرفت.

  • جدول گروه C در پایان دور گروهی

۱-زامبیا، سه بازی، ۶ امتیاز، تفاضل گل ۳+/ صعود به عنوان تیم اول

۲-کاستاریکا، سه بازی، ۴ امتیاز، تفاضل گل صفر/ صعود به عنوان تیم دوم

۳-کاستاریکا، سه بازی، ۴ امتیاز، تفاضل گل صفر/ در انتظار صعود به عنوان تیم سوم

۴-ایران، سه بازی، ۳ امتیاز، تفاضل گل ۲-/ حذف از مسابقات

کد خبر 371469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha