جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

همزمان با لغو شدن برنامه اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مومیایی» در لندن، تام کروز شایعه‌های مربوط به ساختن دنباله پروژه موفق «تاپ‌گان» را تأیید و اعلام کرد که فیلمبرداری به‌احتمال فراوان سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش همشهري، ستاره سرشناس آمريكايي كه بيشتر با مجموعه فيلم‌هاي «ماموريت: غيرممكن» شناخته مي‌شود، قرار بود اين هفته به شهر لندن سفر كند و در مراسم اكران افتتاحيه موميايي حاضر شود اما استوديو يونيورسال در احترام به قربانيان فاجعه تروريستي شهر منچستر اين برنامه را لغو و آن را به زماني ديگر موكول كرد. كروز در اكشن ماجراجويانه و ترسناك موميايي به كارگرداني الكس كورتزمن با راسل كرو همبازي است و فيلم حدود 2هفته ديگر در آمريكا روي پرده مي‌رود.

بازيگر 54ساله كه براي تبليغ موميايي به استراليا سفر كرده، با حضور در يك برنامه تلويزيوني زمزمه‌هاي توليد دنباله تاپ‌گان يا همان «اسلحه برتر» را تأييد كرد. كروز با اشاره به اينكه پروژه قطعا توليد مي‌شود، گفت: شما نخستين كساني هستيد كه در جريان ماجرا قرار مي‌گيريد. مي‌دانم كه فيلمبرداري تاپ‌گان سال آينده كليد مي‌خورد و از اين بابت اطمينان دارم. ترديد نداشته باشيد كه همه‌‌چيز قطعي و نهايي شده است.

نخستين‌بار ژانويه سال گذشته جري بروكهايمر، تهيه‌كننده سرشناس با انتشار تصويري از خود در كنار كروز خبر توليد تاپ‌گان2 را تأييد كرد. سپس نوبت به‌خود كروز رسيد تا بر اين خبر مهر تأييد بزند و در ادامه هم ول كيلمر، ديگر بازيگر اصلي تاپ‌گان در پاسخ به پرسش كاربران فضاي مجازي از حضور قطعي خود در فيلم خبر داد. اين در حالي است كه هنوز جزئيات بيشتر يكي از مهم‌ترين پروژه‌هاي سينمايي سال2018 ازجمله نام كارگردان آن مشخص نيست.

تاپ‌گان سال1986 روي پرده سينماهاي جهان رفت و در اكران عمومي حدود 360ميليون دلار فروخت. توني اسكات كه اين اكشن نظامي و عاشقانه را با بودجه 15ميليارد دلار ساخته بود، تابستان2012 از دنيا رفت و حالا بروكهايمر و كروز بايد يك كارگردان تازه براي آن پيدا كنند.

کد خبر 371378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha