همشهری آنلاین: باشگاه العین امارات بعد از شکست از استقلال نسبت به موارد متعددی شکایت خود را تسلیمAFC کرد که از جمله آنها توهین هواداران تیم آبی و نیز حضور یک راسو در میدان مسابقه است.

سمور در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه العین پس از حضور در تهران و شکست برابر استقلال در بازگشت به امارات نسبت به اتفاقاتی که در تهران رخ داد، شکایتی را علیه باشگاه استقلال تنظیم کرده است. العینی‌ها در نامه‌ای که برای AFC ارسال کردند نسبت به توهین هواداران استقلال به باشگاه العین و پرتاب اشیا اعتراض داشتند تا اولین بند از شکایت العینی ها به رفتار هواداران استقلال مربوط باشد.

دیگر موارد شکایت باشگاه العین از استقلال اما به وظایف مدیران این باشگاه بر می‌گردد. العینی‌ها در متن شکایت خود نسبت به عدم فراهم کردن امکانات لازم برای استقرار باشگاه العین و عدم فراهم کردن وسیله مناسب برای جا به جایی در تهران نیز اعتراض داشتند.

همچنین محاصره اتوبوس تیم فوتبال العین توسط هواداران استقلال که به ضعف ماموران اجرایی ورزشگاه باز می‌گردد، دیگر اتفاقی است که از سوی باشگاه اماراتی مورد انتقاد واقع شده است و این باشگاه نسبت به این اتفاق معترض هستند.

بند جالب اعتراض باشگاه العین اما به حضور راسو باز می‌گردد. پس از پایان نیمه اول این مسابقه یک سمور گریزپا وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شد و دقایقی بعد با حضور ماموران نیروی انتظامی ورزشگاه را ترک کرد اما با این وجود باشگاه العین نسبت به این موضوع اعتراضی را به AFC منتقل کردند و باید دید که کمیته انضباطی AFC پس از مطالعه گزارش ناظر مسابقه چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

برخی رسانه‌ها پیش از این درباره انتقاد باشگاه العین از عدم اختصاص سکو به هواداران این تیم نیز اخباری را مطرح کرده بودند اما باشگاه العین در نامه‌ای که به AFC ارسال کرده اعتراضی نسبت به این موضوع نداشت.

کد خبر 371370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha