چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: از اینکه نتوانستیم لخویا را ببریم، غمگینم اما مهم این بود که گل نخوردیم.

برانکو

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: یک روز بعد از بازی غم و شادی قاطی شده است. غم و شادی در وجودم قاطی شده است. غمگین هستم که لخویا را نبردیم.

وی افزود: خوشحالم که بازی خوبی انجام دادیم. اجازه ندادیم لخویا به مقابل دروازه ما برسد. البته آنها از فاصله 25 متری تیر دروازه ما را هدف قرار دادند اما ما هفت فرصت گل داشتیم. بیش از 60 درصد بازی در اختیارمان بود. در گلزنی کم دقت بودیم. وقتی بازی سریع در جریان باشد تیم‌‌های کمی هستند که بتوانند مقابل ما ایستادگی کنند. در زدن ضربات آخر تمرکزمان کم بود. اجازه ندادیم مثل بازی با الریان حریف در دقایقی پایانی صاحب توپ شود. مدل بازی را انجام دادیم که روی آن اصرار دارم. این نوع بازی پرسینگ در زمین حریف است. این کار را در شرایطی که ورزشگاه خالی بود کردیم. با توجه به گرمای هوا و انجام بازی در پایان فصل این کار بسیار سخت است. نیمه اول بازی‌ها تمام شده است. 90 دقیقه دیگر باقی مانده. نتایج قابل دسترس است. مهم این بود که گل نخوردیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه خودش هم به عدم تمرکز در زدن ضربات آخر اعتراف می‌کند، اظهار داشت: این بازی اول نیست که این مشکل را داریم. در بازی با الریان 15 فرصت داشتیم. همچنان این مشکل در تیم هست. یکی از دلایل این موضوع این است که بازیکنان در زمان بازی خیلی انرژی صرف می کنند. دائم از آنها می‌خواهم دوندگی داشته باشند و وقتی به ضربه آخر می‌رسند دیگر نشاط کافی ندارند. یک بخش این موضوع هم به من بر می‌گردد. این هم یک مدل فوتبال است.

وی در مورد اینکه در بازی برگشت مقابل لخویا تساوی همراه با گل به سود پرسپولیس است، تصریح کرد: ننتیجه به نفع ما است. شاید زیاده روی کنم اما تساوی بدون گل در بازی رفت انگار یک بر صفر برنده‌ شده‌اید. باید برای صعود گل زنی کنیم. نتیجه همچنان در دسترس ما است. با انرژی کامل بازی می‌کنیم. اگر مثل بازی با الهلال در خانه یک بر یک می‌کردیم و در خانه حریف بازی صفر بر صفر می‌شد شرایط کاملا متفاوت بود.

برانکو در مورد اینکه چرا طارمی پنالتی را از دست داد، گفت: تفاوت پنالتی طارمی با ضربه او در دیدار مقابل الریان این بود که طارمی خیلی جدی به توپ ضربه زد. مشخص کرده بودیم طارمی و سیدجلال پنالتی بزنند. متاسفانه این مسئله پیش آمد. انتقادی از او ندارم. یکی از مشکلات دو سال اخیر ما این مسئله است. از لحاظ روحی روانی این مشکل برای ما به وجود آمده است.

وی در مورد خالی بودن نیمکت پرسپولیس عنوان کرد:‌ طبیعی است مشکلات خاصی وجود داشت. باید تیم را تقویت کنیم. خط دفاع را قبل از همه تقویت می‌کنیم. عملا 4 بازیکن دفاعی داریم. محسن ربیع‌خواه هر پستی که لازم بوده بازی کرده و دیروز هم عملکرد خوبی داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه ممنوع‌الخروج شده است و شایعه شده که گفته اگر به کرواسی برود و مالیاتش را پرداخت نکنند دیگر به ایران باز نمی‌گردد، عنوان کرد: همکاران شما همه چیز می‌نویسند. مشکلی با مالیات ندارم. هیچ کجا چنین حرفی نزدم. همچنین قصد دارم از یک روزنامه ورزشی شکایت ‌کنم. چرا که نوشتند من گفتم طارمی و مسلمان تیم را به سخره گرفتند و جدی نیستند. هرگز چنین حرفی نزدم. همه جوره در خدمت شما هستم و هر وقت لازم بوده مصاحبه کردم. می‌دانم رسانه‌ها خیلی مهم هستند و شما را همکار می‌دانم و نگاه دشمنانه ندارم.

وی در مورد اینکه آیا لیست به باشگاه داده است، اظهار داشت: هر روز در این مورد صحبت می‌کنیم.

کد خبر 371269

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha