همشهری آنلاین: کارگردان «فیتیله ای‌ها» درباره جزییات این برنامه که بعد از یک سال و چند ماه دوباره از شبکه ۲ پخش می‌شود، سخن گفت.

سریال

به گزارش مهر؛ محمد مسلمی با اشاره به بازگشت برنامه «فیتیله‌ای‌ها» به قاب شبکه دو گفت: ما بالاخره بعد از یک سال و  چند ماه می‌توانیم دوباره برنامه را اجرا کنیم که با ابتدای ماه رمضان اولین قسمت از برنامه با تهیه‌کنندگی علیرضا آقایی پخش می‌شود.

کارگردان «فیتیله» درباره جزییات این سری از برنامه عنوان کرد: در سال ۹۴ به دلیل اتفاقاتی که رخ داد برنامه روی آنتن نرفت اما حدود ۲۵ قسمت ۸۰ دقیقه‌ای از برنامه ضبط شده بود و حالا این برنامه در کنداکتور پخش ماه رمضان در شبکه ۲ قرار گرفته است.

وی ادامه داد: البته مدت زمان برنامه در ماه رمضان حدود ۴۰ دقیقه است که هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن می رود و بنابراین تعداد قسمت‌های ضبط شده کوتاه می‌شود.

مسلمی با اظهار خوشحالی از پخش مجدد برنامه تصریح کرد: این برنامه در ۲ هفته اول شنبه، یکشنبه و دوشنبه روی آنتن می‌رود و از هفته‌های بعد شنبه تا چهارشنبه پخش می شود و فکر می‌کنم با تعطیل شدن مدارس بچه‌ها می‌توانند دوباره با این برنامه سرگرم شوند.

این برنامه‌ساز اضافه کرد: همانطور که گفته شد این قسمت‌ها پیش از این ضبط شده اما روی آنتن نرفته است بنابراین با همان شیوه قبل از قصه‌ها، مثل ها، حکایت‌ها و نمایش‌های مختلف برخوردار است. همچنین بازی‌های متنوعی با بچه‌ها داریم که سعی می‌کنیم در این بازی‌ها بیشتر از ویژگی‌های جسمی و انرژی آنها بهره بگیریم تا اینکه بازی‌های رایانه‌ای را به کار گیریم.

وی در پایان درباره تولید قسمت‌های جدید در برنامه نیز یادآور شد: ان شاء الله در سری بعد با رویکرد جدیدی برنامه را تولید می‌کنیم که با حمایت محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه ۲ و آذرمیدخت آذرهوش مدیر گروه کودک و نوجوان دوباره روی آنتن می‌رود.

کد خبر 371238

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha