سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سیدعلی حمیدی درباره «سر دلبران» که پیش از این به عنوان سریال رمضانی شبکه ۲ اعلام شده بود گفت بخش‌های ضبط شده از این مجموعه برای پخش در رمضان کافی نیست.

سریال

به گزارش مهر؛ سیدعلی حمیدی قائم مقام مرکز سیمافیلم درباره سریال هایی که قرار است در ماه مبارک رمضان  پخش شود، گفت: سریال «نفس» به کارگردانی جلیل سامان و سریال «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی دو سریالی هستند که در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌روند.

وی درباره سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که پیش از این اعلام شده بود در ماه رمضان روی آنتن می‌رود، عنوان کرد: این مجموعه با وجود حمایت‌های سازمان اوج و سیمافیلم به پخش در ماه مبارک رمضان نمی‌رسد.

حمیدی یادآور شد: سریال «سر دلبران» به دلیل فرآیندی که در تولید داشت از جمله تصویربرداری در شهر یزد و تغییرات در انتخاب بازیگران با این مساله مواجه و حتی قرار شد برای تولید و پخش این مجموعه در ماه رمضان کار را با ۲ گروه جلو ببرند اما چون دقایق گرفته شده کافی نبود و فاصله اندکی تا ماه رمضان مانده است تصمیم بر این شد که فقط ۲ شبکه در ماه رمضان سریال داشته باشند.

قائم مقام مرکز سیما فیلم در پایان تصریح کرد: البته با توجه به اینکه روزها طولانی است در فاصله بعد از افطار دو سریال کفایت می‌کند چون امسال در ایام ماه مبارک رمضان پخش چند مسابقه فوتبال و والیبال را هم شاهد هستیم و از این حیث تلویزیون از برنامه‌های جذاب برخوردار است.

کد خبر 371122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha