همشهری آنلاین: در پایان روز سوم رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا که در کشور تایلند در حال برگزاری است، تیم کشومان به ۱ مدال نقره دست یافت.

Jahantigh

به گزارش روابط عمومی فدراسيون دو و ميداني، در پایان روز سوم مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا که در بانکوک تایلند در حال پیگیری است، ملی‌پوشان تیم کشورمان با کسب 1 مدال نقره و يك صعود به مرحله نهایی به کارشان پایان دادند.

بهاره جهان‌تیغ، دونده خوش‌آتیه دوی 1500 متر ایران موفق شد با ثبت زمان 4:51:26 دقیقه به عنوان نایب قهرمانی دست یافته و مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را بر گردن آویزد.

تیم رله سوئیسی (دوی امدادی) پسران که با ترکیب علی سلیمانی، علی سلامتیان، حمیدرضا کیا و محمدرضا دهقانی در مرحله مقدماتی به میدان رفته بود با ثبت رکورد 1:58:57 دقیقه به دور نهایی این مسابقه راه یافت.

اما در پرش سه‌گام دختران، پردیس عبدالمحمدی با رکورد 11.53 متر به عنوان پنجمی دست یافت، دانیال صفی در پرتاب دیسک با پرتابی به طول 50.73 متر در جایگاه ششم ایستاد و در 10 کیلومتر پیاده‌روی پسران، آرمین شاه‌ملکی با اعلام خطای فنی از سوی داوران حذف شد. مریم محبی هم که به عنوان نماینده ایران در مرحله مقدماتی 200 متر حاضر شده بود، در پایان با رکورد 25:52 ثانیه متوقف شد و به فینال راه نیافت.

به این ترتیب تاکنون تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران توسط بهاره جهان‌تیغ (1500 متر- مدال نقره) ریحانه آرانی ( پرتاب چکش - مدال برنز)، مریم محبی (400 متر - مدال برنز)، تکتم دستاربندان (800 متر - مدال برنز) و سید امیر زمان‌پور (3000 متر -مدال برنز) به 1 مدال نقره و 4 مدال برنز دست یافته است.

 

کد خبر 371082

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha