همشهری آنلاین: شیرجه‌روهای ایران، طلای ماده سکوی ۱۰ متر دو نفره را کسب کردند.

Valipoor-Nazarpoor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپولو، تیم شیرجه سکوی ۱۰متر دو نفره ایران با ترکیب مجتبی ولی‌پور و شهنام نظرپور با کسب مجموع ۳۲۶٫۰۴ امتیاز توانست دومین مدال طلای تیمی این دوره از مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را به خود اختصاص دهد.

امتیاز ۶ پرش شیرجه‌روهای ایران به شرح زیر است:

پرش اول: ۴۴/۴۰

پرش دوم: ۴۰/۸۰

پرش سوم: ۶۸/۴۰

پرش چهارم: ۶۲/۶۴

پرش پنجم: ۵۱/۸۴

پرش ششم: ۵۷/۹۶

مجموع امتیاز: ۳۲۶/۰۴

تیم‌های آذربایجان با امتیاز ۲۶۵ و ۱۱ صدم و عراق با ۲۱۵ و ۶۴ صدم دوم و سوم شدند.


پیش از این در رشته شیرجه اين مسابقات شیرجه‌روهای کشورمان دو مدال طلا در ماده ۳ متر انفرادی و سه متر دوبل و همچنین یک مدال برنز در ماده ۱۰ متر انفرادی کسب کرده بودند.

بدین ترتیب با مدال طلاي شیرجه ۱۰ متر دوبل، کار تیم ملی شیرجه کشورمان در این دوره از مسابقات کشورهای اسلامی با سه مدال طلا و یک برنز به پایان رسید.

مجتبی ولی‌پور در این مسابقات با سه طلا (سه متر انفرادی و دوبل و ۱۰ متر دوبل) کار ارزشمندی برای شیرجه ایران و افزایش مدال‌های کاروان ایران در این دوره از مسابقات انجام داد.

همچنین ارزش کار شهنام نظرپور با کسب یک مدال برنز و دو مدال طلا (برنز ۱۰ متر انفرادی و دو طلای سه متر دوبل و ۱۰ متر دوبل) کمتر از ولی‌پور نبود.


تیم شیرجه ایران با درخشش شیرجه‌روهای خود و کسب دو مدال طلای دونفره و یک مدال طلای انفرادی مجتبی ولی‌پور و برنز شهنام نظرپور به کار خود در بازی‌های کشورهای اسلامی پایان داد.

 

کد خبر 370915

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha