یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

درحالی‌که دختر ۲۵ ساله مدعی است مردی با تهیه فیلم سیاه از وی قصد اخاذی از او را داشته، متهم اما می‌گوید این شاکی بوده که قصد اخاذی از وی را داشته است.

متهم

اين پرونده با شكايت دختر 25ساله‌اي در دادسراي جنايي تهران به جريان افتاد. شاكي كه حدود 3هفته قبل به شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران رفته بود به قاضي مرشدلو گفت: چند وقت پيش در شرق تهران به‌عنوان مسافرسوار خودروي پژويي شدم تا از محل كارم به خانه بروم.

در بين راه راننده كه مردي 50 ساله به نام حسين بود سر صحبت را باز كرد و مدعي شد كه آشنايان زيادي دارد و مي‌تواند شغل بهتري برايم پيدا كند. او شماره موبايلش را در اختيار من قرار داد و من هم چند روز بعد با او تماس گرفتم و آشنايي ما شروع شد. بيشتر وقت‌ها از طريق تلگرام با هم در ارتباط بوديم تا اينكه او به بهانه تفريح در خارج از شهر با من قرار گذاشت. وي ادامه داد: روز حادثه سوار ماشين حسين شدم و با هم به سمت خارج از شهر رفتيم.

در آنجا با تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرارداد و فيلم سياه تهيه كرد. او درحالي‌كه ازمن فيلمبرداري مي‌كرد با تهديد از من خواست تا اسم و مشخصاتم را هم بگويم. پس از آن گفت كه اگر تن به خواسته‌هاي ديگرش ندهم اين فيلم را در گروه و كانال‌هاي تلگرامي پخش كرده و آبرويم را مي‌برد. همين شد كه تصميم به شكايت گرفتم.

به‌دنبال مطرح شدن اين شكايت، مأموران با دستور قاضي مرد ميانسال را دستگير كردند. او اما منكر تهيه فيلم سياه شد و ادعاي ديگري را مطرح كرد. وي گفت: من و شاكي به‌طور اتفاقي با هم آشنا شديم. آشنايي ما ادامه داشت تا اينكه او تماس گرفت و براي عمل زيبايي بيني‌اش درخواست 7ميليون تومان كرد.

وقتي گفتم پولي ندارم كه به او پرداخت كنم تهديدم كرد كه اگر اين مبلغ را پرداخت نكنم عكس‌هاي شخصي‌مان را براي همسرم در تلگرام مي‌فرستد و آبرويم را مي‌برد. پس از اين تهديد ديگر حتي جواب زنگ‌ها و پيام‌هاي او را ندادم تا اينكه شنيدم از من شكايت كرده است.

وي گفت: او يا به‌خاطر كينه‌اي كه از من به دل گرفته تصميم به شكايت گرفته و يا با اين ترفند قصد اخاذي از من را دارد چون تمام گفته‌هايي كه مطرح كرده داستان خيالي خودش است و صحت ندارد. به گزارش همشهري، قاضي جنايي پس از شنيدن اظهارات متهم براي او قرار قانوني صادر كرده و تحقيقات در اين پرونده براي كشف حقيقت ادامه دارد.

کد خبر 370889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha