همشهری آنلاین: علی اکبر کاظمی درباره ویژه برنامه ماه رمضانی شبکه نسیم با عنوان «هزار داستان» بیان کرد که در آن هر شب یک چهره سرشناس اجرا را بر عهده دارد.

سریال

به گزارش مهر؛ علی اکبر کاظمی قائم مقام شبکه نسیم درباره ویژه برنامه «هزار داستان» که در ایام ماه مبارک رمضان از این شبکه روی آنتن می‌رود، گفت: ما در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه «هزار داستان» را داریم که حدود ۶۰۰ دقیقه است و هر شب روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: این برنامه سرگرم کننده و نشاط آور است و جایی برای شنیدن داستان‌های واقعی است و در واقع آگاهی مردم نسبت به مسایل اجتماعی را افزایش داده و نوعی تغییر نگرش نسبت به اتفاقات، آرزوها و ترس‌ها را در بر دارد.

کاظمی با اشاره به رویکرد نشاط در این برنامه یادآورد شد: برنامه از دو بخش اصلی استودیو و مستند تشکیل شده و نگاهی متفاوت همراه با نشاط به سوژه های اجتماعی دارد. در بخش استودیو در هر شب یک چهره وجود دارد که اجرای برنامه را بر عهده دارد و برنامه تلاش دارد مخاطب را با انسان‌هایی آشنا کند که در مواجهه با موقعیت‌های خاص قرار می‌گیرند تا یاد بگیرند این موقعیت های سخت و مشکل را راحت بپذیرند.

وی عنوان کرد: مخاطب می‌تواند با دیدن این گفتگوها و مستندهای بعد از آن با موقعیت‌های سخت آشنا شود و با امید و تلاش و توکل راه درست را پیدا کند.

قائم مقام شبکه نسیم در پایان درباره این برنامه توضیح داد: این برنامه به صورت تولیدی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و اکنون در حال تولید است.

گیتی خامنه، بهرام عظیمی، محسن کیایی، بیژن بیرنگ، بهنام تشکر و... از جمله کسانی هستند که اجرای این برنامه را برعهده می‌گیرند.

کد خبر 370868

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha