تحقیقات درباره مردی که در اقدامی هولناک دست به قتل‌عام ۷ عضو خانواده همسرش در شهرستان سلماس زده، نشان می‌دهد او جوانی شیشه‌ای است که با انگیزه مالی دست به این جنایت زده است.

قتل

حدود ساعت 1:26بامداد چهارشنبه مأموران پليس شهرستان سلماس در آذربايجان غربي در جريان جنايتي هولناك در خانه‌اي مسكوني در خيابان مصطفي خميني اين شهر قرار گرفتند. آنها پس از ورود به داخل خانه با اجساد بي‌جان 5نفر از اعضاي خانواده روبه‌رو شدند. اين در حالي بود كه يك نوزاد 2ماهه و دختربچه‌اي 6ساله نيز هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شده بودند اما به پسربچه‌اي كه در خانه حضور داشت هيچ آسيبي نرسيده بود.

مجروحان حادثه به سرعت به بيمارستان منتقل شدند كه نوزاد 2ماهه در همان لحظات اوليه جان باخت. دختربچه 6ساله نيز به اتاق عمل منتقل و گلوله‌اي كه در قفسه سينه او گير كرده بود خارج شد اما او نيز ساعاتي بعد در جدال با مرگ مغلوب شد و جانش را از دست داد.

از سوي ديگر، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي آذربايجان غربي كه در محل جنايت حاضر شده بودند شروع به تحقيق در اين زمينه كردند. قربانيان زن و مردي ميانسال به همراه دختر، پسر و عروس جوانشان بودند. 2كودكي هم كه در بيمارستان جان باختند، نوه‌هاي آنها(فرزندان پسرشان)‌ بودند.

در ادامه بررسي‌ها مشخص شد كه عامل اين جنايت داماد اين خانواده است. تحقيقات محلي از اين حكايت داشت كه اين جوان 39 ساله از مدتي قبل به موادمخدر شيشه معتاد و همين باعث اختلافات ميان او و همسرش شده بود. يكي از آشنايان خانواده قربانيان گفت: حسين(قاتل) از وقتي معتاد شده بود، سر كار نمي‌رفت و خرج زندگي آنها را پدرخانمش مي‌داد. پدرخانم حسين از افراد سرشناس و خوشنام شهر بود. او پيمانكار شهرداري بود و خيلي‌ها در شهر او را مي‌شناختند.

پدرخانم حسين هر كاري از دستش برمي‌آمد براي دامادش انجام مي‌داد. براي آنها خانه خريده بود. هر‌ماه هم مبلغي به حسين مي‌داد تا خرج زن و فرزندش كند. اما داماد او به‌خاطر اعتياد زياده‌خواه شده و از وقتي فهميده بود كه پدرخانمش طلب خود را از شهرداري دريافت كرده، به او فشار مي‌آورد كه پول بيشتري به وي پرداخت كند.

مبلغي كه حسين از پدرخانمش خواسته بود، مبلغ هنگفتي بود و براي همين او زير بار نمي‌رفت و در نهايت داماد بي‌رحم كه از خانواده همسرش كينه به دل گرفته بود، با استفاده از يك قبضه كلت كمري و تعداد زيادي فشنگ راهي خانه آنها شد. او به غيراز پسربچه خودش، همه كساني را كه در خانه حضور داشتند ازجمله همسرش به ضرب گلوله به قتل رساند و پس از آن پا به فرار گذاشت.

با به‌دست آمدن اين اطلاعات تحقيقات براي دستگيري قاتل فراري ادامه يافت. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او پس از جنايت از خانه قربانيان خارج شده و با تهديد اسلحه يك خودروي پژو را سرقت كرده و متواري شده است. جست‌وجو براي دستگيري مرد جنايتكار ادامه يافت و در نهايت مأموران موفق شدند در كمتر از 12ساعت مخفيگاه قاتل را در روستايي حوالي شهرستان خوي شناسايي كنند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين مرد از قبل بليت قطار خريده و قصد داشته پس از جنايت با قطار به تركيه و از آنجا به مالزي فرار كند كه مأموران پيش از اينكه موفق به فرار شود، وي را دستگير كردند. با انتقال متهم به اداره آگاهي، وي به ارتكاب جنايت اعتراف كرد و تحقيقات تكميلي از او ادامه دارد.

کد خبر 370570

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha