همشهری آنلاین: حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر این که حضور پرشور در انتخابات قدرت ملی و امنیت ملی را تقویت می کند، گفت:هر نامزدی که انتخاب می شود باید به او کمک کرد تا این مسئولیت سنگین را به سرانجام برساند و هر کس که انتخاب می شود باید از فردا با وحدت، همدلی و نشاط و شادی به او کمک کنیم

حسن روحانی

به گزارش ایرنا، روحانی صبح جمعه با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را برای انتخاب دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز روز بسیار مبارکی برای مردم ایران است، مردم در واقع حق تعیین سرنوشت کشور را دارند و با حضور خود سرنوشت کشور را خودشان تعیین می کنند.

رئیس جمهوری افزود: یکی از آورده ها و آثار نظام جمهوری اسلامی حاکمیت ملی است و این حاکمیت را حضور مردم در شهرها و روستاها و در صفوف طولانی صندوق های رای به اثبات می رسانند.

روحانی با بیان این که از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) صفوف طولانی صندوق های رای در تمامی شهرها و روستاهای کشور تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مردم همیشه احساس تکلیف می کنند و با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت خود و فرزندانشان و حتی سرنوشت نسل های آینده را تعیین می کنند.

وی تاکید کرد: این حضور پرشور انتخابات قدرت ملی و امنیت ملی را تقویت می کند و راه پیشرفت را هموار می کند.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان این که هر رای مردم ایران همچون قطره آبی بر دریای خروشان ایران اسلامی افزوده می شود، افزود: ما به سمت سال 1400 حرکت می کنیم یعنی به سمت قرن جدید باید تلاش کنیم با آمادگی کامل وارد این قرن جدید شویم.

روحانی همچنین اظهارکرد: این انتخابات برای تاثیرگذاری کشورمان در منطقه و جهان است و برای آسایش خود و فرزندانمان است و همه مردم با حضور حداکثری در این انتخابات شرکت می کنند.

وی ادامه داد: هر نامزدی که انتخاب می شود باید به او کمک کرد تا این مسئولیت سنگین را به سرانجام برساند و هر کسی که انتخاب می شود باید از فردا با وحدت، همدلی و نشاط و شادی به او کمک کنیم.

رئیس جمهوری با تاکید بر این که اساس انتخابات بر مبنای قانون است و این انتخابات براساس قوانین کشور و در چارچوب مقررات قانونی است، گفت: کشور فقط با قانون اداره می شود و متاسفانه دو مشکلی که همواره وجود داشته قانون گریزی و اخلاق گریزی است که باید برای حل این دو مشکل به هم کمک کنیم.

روحانی در پایان گفت: شور و نشاط، شادی و یک رقابت سالم در روز 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور شکل گرفته است و امیدواریم با حضور پرشور مردم سرنوشت کشور در مرحله اول مشخص شود و هر کسی که انتخاب می شود باید با اتحاد و همدلی به او برای پیروزی ایران اسلامی کمک کنیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور با حضور گسترده مردم آغاز شده است.

 

کد خبر 370474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha