دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: بیست و سومین نمایشگاه الکامپ ۳۰ تیر تا دو مرداد سال ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

الکامپ

به گزارش ایرنا، ناصرعلی سعادت در نشست خبری الکامپ 23، افزود: زمان نامناسب برگزاری این نمایشگاه و همجواری آن با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور در سال های گذشته، فعالان این حوزه را با فضای محدود مواجه می کرد اما با تلاش سازمان نظام صنفی این مشکلات در الکامپ 23 برطرف خواهد شد.

وی اظهار کرد که ثبت نام این نمایشگاه از اول خرداد ماه آغاز می شود و علاقمندان می توان برای حضور در این نمایشگاه نام نویسی کنند.

س سازمان نظام صنفی رایانه ای به آغاز پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ 23 از حدود 15 روز قبل اشاره کرد و گفت: تاکنون 611 متقاضی تمایل خود را برای حضور در این رویداد بزرگ اعلام کرده اند.

سعادت، فضای درخواستی متقاضیان را حدود 63 هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: هرچند فضای نمایشگاهی بین 30 تا 40 هزار مترمربع است اما سعی می کنیم مکان مناسب در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

رییس سازمان نطام صنفی رایانه ای کشور تاکید کرد که باید برای استارتاپ ها، بازی های رایانه ای، اشتغال و دولت الکترونیک نیز سالن های مناسب فراهم شود تا حضوری فعال و با نشاط در این نمایشگاه داشته باشند.
سعادت برپایی سالن اشتغال را یکی از اقدامات جدید در این نمایشگاه اعلام کرد و گفت: موضوع اشتغال یکی از برنامه های اساسی کشور است و ما نیز با تمام توان سعی می کنیم در ایجاد آن نقشی داشته باشیم.

وی به استقبال مناسب شرکت های نوپا در دو سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال اول 80 شرکت نوپا و در سال گذشته 250 شرکت نوپا در نمایشگاه الکامپ حضور داشتند که امسال با درنظرگرفتن سالن خاص برای آنها پیش بینی می شود که حدود 600 شرکت در این رویداد حضور یابند.

سعادت، برپایی این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای برطرف کردن مشکلات شرکت های فعال این حوزه و ایجاد توسعه پایدار اقتصادی دانست و گفت: درصدد هستیم نمایشگاه الکامپ 23 با کیفیت مناسب تری برگزار شود.
وی بر لزوم فراهم شدن شرایط برای حضور شرکت های معتبر بین المللی در این نمایشگاه تاکید کرد و افزود: در صورتی که نمایشگاه جایگاه واقعی خود را پیدا کند، این شرکت ها نیز در آن حضور فعال خواهند داشت.

مدیر اجرایی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ به برگزاری مسابقات بازی های رایانه ای در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این دوره از مسابقات به منظور توجه جدی مسئولان و مردم به این صنعت، برگزار خواهد شد و به رغم تغییر زمان برگزاری تلاش می کنیم تا اغلب فعالان این حوزه در نمایشگاه حضور یابند.

باقر بحری با اعلام برگزاری تعدادی کنفرانس در این نمایشگاه اظهار کرد: در تلاش هستیم تا شرایط حضور صاحب نظران جهانی برای ارائه آخرین دستاوردهای علمی را در این نمایشگاه فراهم کنیم.

نمایشگاه الکامپ 23 از 30 تیر ماه تا دوم مرداد ماه با حضور شرکت های فعال این حوزه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

کد خبر 370056

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha