شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
۰ نفر

جکی چان و سیلوستر استالونه برای نخستین بار کنار هم قرار می‌گیرند تا در فیلمی اکشن به کارگردانی خالق «جنون سرعت» ایفای نقش کنند.

سینما جهان

به گزارش همشهري، 2بازيگر سرشناس سينماي جهان كه پيش از اين يك مرتبه در 2002 در مستند «نبردهاي نهايي» حضوري مشترك داشتند، در آينده نزديك در پروژه «بغداد پيشين» همبازي مي‌شوند. فيلم را اسكات وا كارگرداني مي‌كند كه 3سال پيش جنون سرعت را براساس يك بازي محبوب ويدئويي به همين نام روانه پرده سينماها كرد.

جنون سرعت كه با بودجه 65ميليون دلاري توليد شده بود، در اكران جهاني بيش از 200ميليون دلار فروخت و حالا انتظار مي‌رود بغداد پيشين هم به لطف حضور چان و استالونه و نشستن وا روي صندلي كارگرداني، به موفقيت تجاري برسد. داستان درباره 2مامور ويژه است كه ماموريت دارند گروهي از شهروندان عراقي را در آزادراه موسوم به مرگ تا رسيدن به منطقه امن همراهي كنند. يكي از شركت‌هاي سرمايه‌گذاري چيني حدود 80ميليون دلار براي توليد بغداد پيشين كنار گذاشته است؛

رقمي كه در محدود سينماي چين بسيار بزرگ و چشمگير است. چان از محبوب‌ترين چهره‌هاي سينمايي در سراسر جهان است و معمولا فيلم‌هايش با استقبال تماشاگران مواجه مي‌شود. استالونه هم با اينكه در سال‌هاي اخير ديگر آن ستاره پيشين نيست اما در خارج از مرزهاي آمريكا بيشتر از داخل آن طرفدار دارد. به همين دليل، توليدكنندگان بغداد پيشين اميدوارند سرمايه‌گذاري 80ميليون دلاري آنها به سوددهي برسد.

کد خبر 369889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha