جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

داستان زندگی شگفت‌انگیز و ظهور غافلگیرانه امانوئل ماکرون در آسمان سیاست فرانسه تا پایان تابستان امسال در قالب کتابی تازه روایت می‌شود و در دسترس علاقه‌مندان در سراسر جهان قرار می‌گیرد.

کتاب- ماکرون

به گزارش همشهري، سياستمدار 39ساله فرانسوي كه همين هفته گذشته به‌عنوان جوان‌ترين رئيس‌جمهور اين كشور برگزيده شد، تا پيش از اين چهره‌اي نه‌چندان سرشناس بود. به همين دليل خيلي‌ها در فرانسه و ديگر نقاط دنيا دوست دارند ماجراي زندگي او را تا رسيدن به مقام رياست‌جمهوري بدانند. از اين رو، شركت آيكان بوكز قصد دارد كتاب «استثناي فرانسوي: پيدايش و خطر فوق‌العاده امانوئل ماكرون» را تا پيش از پايان تابستان روانه بازار كند.

اين كتاب را آدام پلورايت، روزنامه‌نگار آزاد ساكن پاريس مي‌نويسد كه در 15سال گذشته به‌كار خبرنگاري در فرانسه اشتغال داشته و تا همين اواخر معاون سردبير آژانس فرانس‌پرس بود. پلورايت از نخستين روزهاي آغاز رقابت انتخابات رياست‌جمهوري فرانسه به ماكرون و بسياري از اعضاي گروه او دسترسي داشت و به همين‌خاطر بهترين گزينه براي روايت ظهور پديده‌اي جوان در سپهر سياست يكي از مهم‌ترين كشورهاي اتحاديه اروپاست.

ماكرون كه جوان‌ترين ساكن كاخ اليزه خواهد بود، حزب خودش را خارج از قواعد مرسوم شكل داد و در رقابت براي كسب كرسي رياست‌جمهوري هم يك نامزد نه‌چندان پراميد بود. با اين حال، يكي از شگفتي‌هاي بزرگ دنياي سياست در فرانسه همين هفته گذشته رخ داد و ماكرون جوان در رقابت با مارين لوپن توانست وارد كاخ اليزه شود. كودكي و نوجواني پرماجرا و ازدواج با زني حدود 3دهه بزرگ‌تر مي‌تواند از جذاب‌ترين بخش‌هاي كتاب استثناي فرانسوي: پيدايش و خطر فوق‌العاده امانوئل ماكرون باشد كه قرار است همزمان با فرانسه، در بريتانيا و ديگر كشورهاي مشترك‌المنافع هم منتشر شود.

کد خبر 369737

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha