همشهری آنلاین: رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۲۹ اردیبهشت یک انتخابات بزرگ و نمایش اقتدار، همبستگی و صف آرایی مردم در مقابل دشمن خواهد بود.

 احمد جلیلی صفت

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت در مراسمی که صبح امروز به مناسبت سالروز سربازان گمنام امام زمان(عج) و با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرماندهان و کارکنان این نیرو در مسجدالنبی(ص) ستاد نهاجا برگزار شد، عنوان کرد.

وی گفت: افرادی که مسئولیت امنیت جامعه را عهده دار هستند بر گردن سایر افراد، اقشار و گروه های آن جامعه حق دارند.
رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با تاکید بر جایگاه رفیع امنیت در جامعه افزود: بنا بر احادیث، امنیت و سلامت دو نعمت مجهول خداوند هستند که تا فردی از آن بهره مند است قدردان آن نخواهد بود.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا اظهار داشت: امنیت رابطه مستقیمی با علم و دانش، اقتصاد، سیاست، سرمایه گذاری و نظایر آن دارد، چرا که تا امنیت در جامعه حاکم نباشد هیچ یک از این موارد زمینه ظهور و بروز لازم را نخواهند داشت.

وی ضمن تجلیل از ایثار و از خودگذشتگی سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار داشت: ایران عزیز تنها کشوری است که در منطقه پر تلاطم غرب آسیا با اقتدار و در امنیت کامل قرار دارد و این امر مرهون شجاعت و حضور آگاهانه نیروهای امنیتی کشور در همه صحنه هاست است.

کد خبر 369637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha