همشهری آنلاین: نماینده‌ی مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنیاد برکت برای محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی، تولید و اشتغال طی سال‌های اخیر نزدیک به هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در استان آذربایجان غربی سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش روابط عمومي بنياد بركت، شهروز برزگر کلشانی با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز بنیاد برکت در حوزه‌ی محرومیت‌زدایی، اظهار داشت: بنياد بركت عملكرد بسيار خوبي در استان و كل كشور داشته و در شهرستان‌هاي مناطق محروم توانسته است خدمات ماندگاري را انجام دهد.

وي با بيان اين‌كه تقاضا داريم كه خدمات بنياد بركت توسعه يابد، چرا كه واقعاً مردم اين تلاش‌ها را قدر مي‌نهند، بيان داشت: راه‌سازي، مدرسه‌سازي، كمك به اشتغال‌زايي و توليد از اهداف و اقدامات ماندگار اين بنياد در سراسر كشور است، چنان‌که بنیاد در هر منطقه‌اي وارد شده، به خوبي توانمندي و خدمت‌رساني خالصانه‌ی خود را به اثبات رسانده است.

برزگر كلشاني با اشاره به اين‌كه طي سال‌هاي اخير در استان نزدیک به هزار و 400 میلیارد رالر سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی، امور زیربنایی، فرهنگی و آموزشی و خدمات‌ عام‌المنفعه انجام گرفته كه توانسته تا حدودي به برطرف شدن محرومیت استان كمك كند، تصريح كرد: سرمایه‌گذاری انجام گرفته در زمينه‌هاي 8 طرح توانمندسازی اقتصادی و صدها طرح زیربنایی و فرهنگی شامل ساخت مدرسه، مسجد، مسکن محرومین و مددجويان، راه‌سازی و خدمات به ایتام و اعطای وام قرض‌الحسنه به محرومان بوده است.

وي با بيان اين‌كه در شهرستان سلماس، بخش كوهسار بيش از 86 روستا وجود دارد كه متأسفانه حتي يك دبيرستان هم در آن وجود ندارد، از مسئولان بنياد بركت درخواست كرد تا نسبت به برطرف كردن اين مشکل اقدام لازم را انجام دهند.

نماينده‌ی مردم سلماس افزود: طي سال‌هاي اخير بنياد بركت واقعاً در ساخت و تجهيز مدارس و مراكز آموزشي، مسجد و كتاب‌خانه اقدامات بسيار ارزشمندي را انجام داد که تأثیرات مطلوبی بر فضای فرهنگی و مذهبی این مناطق داشته است.

کد خبر 369209

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha