سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: هنرمندان برتر صنایع دستی که بیشترین آمار تولید و فروش را در بیست و هفتمین نمایشگاه ملی و بین‌المللی و همچنین بازارچه‌های نوروزی داشتند مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

میراث

به گزارش مهر، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه، طی مراسمی در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی کشور و مدیران کل این معاونت برگزار شد از هنرمندان برتر تقدیر به عمل آمد.

مصطفی یاهویی از استان خراسان رضوی در زمینه سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، پیغمبرقلی سعادت‌نژاد از استان گلستان در رشته گلیم بافی، حسام حیدری از کردستان در رشته نازک‌کاری چوب، اسماعیل میرفخر رجایی از استان اصفهان در رشته تولیدات چرمی و محمدحسین افشاری از استان البرز در رشته سفال و سرامیک به‌عنوان هنرمندان برتر در زمینه میزان فروش معرفی و تجلیل شدند.

همچنین سیدعلی پویا از استان یزد در رشته زیلوبافی به جهت بسته‌بندی مناسب کالاهای خود، علیرضا تقی‌زاده فراهانی در رشته میناکاری از استان اصفهان به جهت طراحی و نوآوری در تولید صنایع دستی، رسول غلامی رهنانی در رشته قلم‌زنی روی فلز از استان اصفهان به جهت تولید زنده آثار و حسین غزنوی از استان البرز در رشته سفال و سرامیک به جهت غرفه‌سازی تقدیر به عمل آمد. همچنین جعفر جعفرصالحی از استان اصفهان با ۴۸۲ میلیون تومان فروش صنایع‌دستی، استان برتر به لحاظ بیشترین تعداد مشارکت‌کننده و بیشترین آمار فروش شناخته شد و از مدیر عامل شرکت «ایبرو» به دلیل اجرای مطلوب نمایشگاه تقدیر و تجلیل شد.

در این برنامه همچنین از موسوی ساروی معاون صنایع‌دستی استان مازندران به خاطر کسب رتبه اول در فروش بازارچه‌های نوروزی ۹۶، معاون صنایع دستی استان گیلان به خاطر کسب رتبه اول در تعداد غرفه و همچنین محل بازارچه های نوروزی و کسب رتبه اول در عملکرد کلی بازارچه های موقت و رتبه سوم در میزان فروش بازارچه های نوروزی ۹۶ تجلیل شد.

فرخی، معاون صنایع دستی استان کرمان به جهت کسب رتبه دوم در بالاترین تعداد غرفه و همچنین فروش بازارچه‌های نوروزی ۹۶ و همچنین عملکرد کلی بازارچه‌های موقت و معاون صنایع دستی استان کرمانشاه به خاطر دریافت رتبه سوم در عملکرد کلی بازارچه‌های موقت و رتبه دوم در بالاترین تعداد محل بازارچه‌های نوروزی ۹۶ تقدیر به عمل آمد.

رتبه سوم در بالاترین تعداد غرفه بازارچه های نوروزی ۹۶ به معاون صنایع دستی استان گلستان و رتبه سوم در بالاترین تعداد محل بازارچه های نوروزی ۹۶ به معاون صنایع دستی استان فارس تعلق گرفت. همچنین رتبه اول در بیشترین درصد تغییرات فروش بازارچه های نوروزی ۹۶ به نسبت سال ۹۵ به معاون صنایع دستی استان زنجان، رتبه اول در بیشترین درصد تغییرات غرفه بازارچه های نوروزی ۹۶ به نسبت سال قبل به معاون صنایع دستی استان ایلام و رتبه اول در بیشترین درصد تغییرات محل بازارچه های نوروزی ۹۶ به نسبت ۹۵ به معاون صنایع دستی استان بوشهر تعلق گرفت.

در این برنامه همچنین از جعفر صفاخواه معاون صنایع دستی استان سمنان، بهروز عیسی زهی معاون صنایع دستی سیستان و بلوچستان و سیدمیثم حصاری معاون صنایع دستی استان قزوین به عنوان استان‌های برگزیده در ساخت نمونه‌های صنایع دستی برای هدیه دادن به مسافران نوروزی تقدیر به عمل آمد. همچنین از رجبی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان ایران به جهت حمایت از معاونت صنایع دستی در اجرای برنامه‌های خود در سال ۹۵، مهران هوشیار رئیس گروه صنایع دستی دانشگاه سوره به دلیل برگزاری نخستین مسابقه طراحی و خلاقیت در صنایع دستی معاصر ایران و مطیع معاون صنایع دستی خراسان رضوی و به آفرین معاون صنایع دستی استان آذربایجان شرقی به دلیل اقدامات موثر در آموزش صنایع دستی تجلیل شد.

کد خبر 368754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha